اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات انتخابی استانی

نوجوانان وزنه‌بردار تویسرکانی حائز مقام نخست شدند

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از کسب مقام نخست نوجوانان وزنه‌بردار تویسرکانی در مسابقات انتخابی استان خبر داد.

نوجوانان وزنه‌بردار تویسرکانی حائز مقام نخست شدند

کیانوش سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان اظهار داشت: ورزشکاران تویسرکانی در عرصه‌های مختلف و رشته‌های متفاوت با تلاش و همت بالای خود عملکرد موفقی ارائه کردند.

وی افزود: ورزشکاران تویسرکان با اراده و پشتکار خوبی که دارند، توانسته‌اند با بهره‌وری بهینه از امکانات موجود به خوبی پیشرفت کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان با بیان اینکه نیاز اصلی امروز جامعه ما تحرک و پویایی است، ابراز داشت: ترویج ورزش و ورزش کردن امری ضروری است چرا که زندگی عصر کنونی صنعتی شده پس می‌طلبد که همه در این راستا ورود پیدا کنیم.

وی گفت: نهادینه شدن پویایی نشاط، ارتقای ضریب نرخ سلامت همه اقشار اجتماع را به دنبال دارد که این امر باید از دوران کودکی و از خانه و مدرسه آغاز شود.

سلیمانی با بیان این که اقبال مردم به انجام ورزش در طول فعالیت شبانه‌روز از هدر رفت هزینه‌های کلان و نابسامانی‌های خانوادگی جلوگیری می‌کند، خاطرنشان کرد: برنامه‌های ورزشی همگانی توسط اداره ورزش شهرستان در مناسبت‌های مختلف به منظور اشاعه این مهم در سطح شهر همیشه برپا شده است.

وی افزود: علاوه بر برگزاری همایش‌های ورزشی، در رده‌های سنی متفاوت در سطح شهرستان نیز مسابقاتی برای تقویت و ارتقای ورزش تویسرکان انجام می‌شود.

رئیس اداره ورزش و نوجوانان شهرستان تویسرکان، تشکیل کلاس‌های آموزشی مربیگری برای تعلیم و تربیت ورزشکاران در سطح شهرستان را از دیگر برنامه‌های این نهاد برشمرد و گفت: مربیان آموزش‌دیده در همین راستا استعدادهای نهفته را شناخته و با تمرین‌های مکرر آنها را برای ورود به مسابقات آماده می‌کنند.

وی اضافه کرد: ما در همین راستا در قالب برنامه مدون با به‌کارگیری کارشناسان و فعالان عرصه ورزش در همه رشته‌های ورزشی فعال در شهرستان و مربیان، آموزش‌های لازم به علاقه‌مندان ورزش ارائه می‌شود.

سلیمانی از برگزاری مسابقه ورزشی از سری مسابقات فوتبال لیگ پیشکسوتان در تویسرکان خبر داد و خاطرنشان کرد: روزهای پایانی خرداد ماه سال جاری تیم فوتبال الوند همدان با تیم فوتبال شاهد تویسرکان به مصاف هم رفتند.

وی با اشاره به اینکه تویسرکان میزبان برگزاری این مسابقه بود، تصریح کرد: پس از تلاش 90 دقیقه‌ای دو تیم سرانجام تیم فوتبال شاهد تویسرکان با نتیجه چهار بر صفر در مقابل تیم الوند، پیروز میدان شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان در ادامه از حضور تیم وزنه‌برداری نونهالان و نوجوانان تویسرکان در مسابقات انتخابی استان خبر داد و افزود: ورزشکاران شهرستان تویسرکان با درایت و هوشمندی توانستند در رده سنی نوجوانان مقام نخست استان را کسب کنند.

وی افزود: علی نانکلی، حسین خدابخشی، احمدرضا ظاهری، رضا کولیوند و بهزاد قادری در رده سنی نوجوانان در مسابقات انتخابی استان حائز رتبه نخست این دور از مسابقات شدند.

سلیمانی گفت: اسامی و رتبه‌های برتر نونهالان شرکت‌کننده در مسابقات انتخابی استان در روزهای آینده برای علاقه‌مندان به رشته وزنه‌برداری اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/89010/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول