اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل خبر داد

توسعه 1600 متر‌مربعی انبار امدادی در اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در سال‌های اخیر میزان یک هزار و 600 متر‌مربع به انبارهای امدادی در سطح استان افزوده شده است.

توسعه 1600 متر‌مربعی انبار امدادی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی ظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌های توسعه هلال احمر اردبیل اظهار داشت: با افتتاح انبار امدادی پارس‌آباد، بیله‌سوار و گرمی در حال حاضر تنها شهرستان‌های کوثر و سرعین فاقد انبار استاندارد امدادی هستند که در تلاش هستیم با تامین منابع اعتباری و محل تعیین شده بتوانیم نسبت به احداث و راه‌اندازی آن اقدام لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به نوسازی ناوگان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جمعیت هلال احمر استان اردبیل خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته در مجموع 37 دستگاه خودروی مدرن در اختیار جمعیت هلال احمر قرار گرفته که شامل آمبولانس‌های مجهز به ست کامل نجات، آرگو، خودروی تک کابین پشتیبانی و همچنین سواری پژو و سمند بوده است که به جرات می‌توان گفت 100 درصد ناوگان خودرویی امدادی این استان نوسازی شده و از آن بهره‌برداری کافی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل یادآور شد: با توجه به اینکه یکی از شاخصه‌های ارزیابی کشوری در امدادرسانی سریع توسعه انبارهای امدادی در شهرها و مناطق مختلف است ما سعی کردیم در عمده‌ترین شهرهای استان اردبیل که پر جمعیت و حادثه‌خیز محسوب می‌شوند انبار امدادی را دایر کنیم و تجهیزات و امکانات مورد نیاز آن را مهیا کنیم و آماده خدمت‌رسانی داشته باشیم.

غیبی گفت: در این سال‌های خدمت‌رسانی دولت دهم بیش از یک هزار و 600 متر‌مربع توسعه انبار امدادی صورت گرفته است و ما به جز دو شهر کوثر و سرعین که نسبت به سایر مناطق از جمعیت کمتری برخوردار هستند در سایر مناطق انبارهای مجهز و آماده ارائه خدمات دایر کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود به دیگر اقدامات زیر‌بنایی جمعیت هلال احمر در حوزه حفظ آمادگی‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: راه‌اندازی ساختمان نگهداری سگ‌های تجسس، سامانه ندای امداد، راه‌اندازی گروه‌های مشاوره در جمعیت هلال احمر و همچنین ساماندهی و سازماندهی نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر و جوانان از جمله اقداماتی بوده که در سال‌های اخیر صورت گرفته به طوری که ما در سال گذشته موفق شدیم مقام دوم عملیات امداد و نجات را به دست آوریم.

انتهای پیام/62003/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول