اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

جشن ملی صعود به جام جهانی با هلهله، یزله‌های عربی و بوق‌ ممتد خودروهای خوزستانی‌ها

مردم جای جای خوزستان به ویژه اهواز با هلهله، یزله‌های عربی و بوق‌ ممتد خودروها صعود به جام جهانی را جشن گرفتند.

جشن ملی صعود به جام جهانی با هلهله، یزله‌های عربی و بوق‌ ممتد خودروهای خوزستانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در پی صعود تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به جام‌جهانی برزیل، با حضور در خیابان‌ها این پیروزی را جشن گرفتند.

پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی برزیل تعداد زیادی از مردم اهواز به خیابان های شهر آمدند و در این پیروزی شیرین به جشن و شادی پرداختند

در این جشن ملی، اهوازی‌ها با به صدا درآوردن بوق خودروها و موتورسیکلت‌ها شادی خود را از برد تیم فوتبال ابراز کردند.

شادی مردم اهواز که پس از برد تیم ملی آغاز شده، همچنان ادامه دارد و جوانان این شهر با راه انداختن کاروان‌های شادی این پیروزی دلچسب را گرامی داشتند.

 

تبریک دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز با ارسال پیامک‌هایی پیروزی شیرین تیم ملی و صعود به جام جهانی فوتبال را تبریک گفت.

همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان نیز با ارسال پیام برد دلچسب تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایرانی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: «صعود مقتدرانه و شادی آفرین تیم  ملی پوشان کشورمان را به جام جهانی 2014 برزیل تبریک می‌گوییم.»

 

شادی و خوشحال با پرچم سه رنگ

جوانان اهوازی در محلاتی چون زیتون کارمندی، کیانپارس و کیان آباد به شادی و سرور پرداختند و این پیروزی را به هم تبریک می‌گفتند.

تعدادی هم با در دست داشتن پرچ سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در خیابان های شهر به شادی و خوشحالی پرداختند.

همچنین تعدادی از مردم و جوانان اهوازی با راه انداختن کاروان شادی در سطح خیابان های امانیه به ویژه خیابان تختی، میدان دانشگاه و میدان بسیج مستضعفین (فلکه ساعت) شادمانی کردند.

 

گل طلایی رضا قوچان‌نژاد

سید حسین محبی پور دانشجوی رشته مهندسی برق بازی با تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال و صعود به جام جهانی به همه ملت ایران گفت: بازی با حملات طوفانی چشم بادامی‌ها شروع شد و در همان نیمه نخست سه موقعیت تک به تک داشتند که نزدیک بود گل بخوریم، ولی با همت بچه‌ها و توان و غیرت ایرانی آنها توانستیم با وجود بازی نسبتا ضعیف تیم ملی، آنها را با گل طلایی رضا قوچان نژاد ببریم و خاطره سال 1998 بازی در مقابل استرالیا برای ملت ایران زنده شد.

 

شیرین‌تر شدن حضور مردم در انتخابات

جوانان اهوازی با حضور در بلوار نوجوان 13 ساله سردار شهید بهنام محمدی (جاده ساحلی کیانپارس) با برپایی سرور و شادمانی پیروزی بزرگ را جشن گرفتند.

محمدجواد شریفی جوان 21 ساله اهوازی که در جشن صعود تیم ملی در این جشن حضور داشت اظهار کرد: بعد از 8 سال به جام جهانی صعود کردیم و شیرینی حضور حماسی مردم ایران در انتخابات 24 خرداد با این برد تکمیل و شیرین‌تر شد.

وی افزود: بنده از طرف خود و تمام جوانان اهوازی این پیروزی های متوالی و ارزشمند را به ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 

پیروزی با همت و تلاش بچه‌ها

رضا احمدی پور یکی دیگر از جوانان اهوازی نیز گفت: با این که فوتبال ما در چند سال اخیر نتایج خوبی نگرفت ولی با همت و تلاش بچه‌ها تمام تلخی این سال‌ها به شیرینی برد در مقابل تیم قدرتمند کره جنوبی تبدیل شد.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال با این برد، کام تمام ملت ایران را شیرین کرد که امیدواریم این پیروزی‌ها تداوم یابد و در جام جهانی نیز با یک حضور قدرتمند شگفتی ساز شویم.

جواب دندان شکن فوتبالیست‌ها به مربی تیم کره

یکی دیگر از جوان اهوازی که خود را محمد شیخ و ساکن کوی ولایت معرفی می‌کند نیز با تبریک صعود تیم ملی فوتبال به رهبر عزیز و ملت ایران گفت: تیم ملی سه بازی اول را با ناامیدی بسیار شروع کرد ولی با برد مقابل قطر مردم را با فوتبال آشتی داد.

وی افزود: برد مقابل لبنان، مردم را امیدوار به صعود به جام جهانی کرد و با یک نتیجه مقتدرانه در مقابل تیم کره که مربی آنها قبل از بازی به کنایه به مربی تیم ملی ایران کارلوس کی روش گفته بود که کاری می کنم که جام جهانی را از تلویزیون نگاه کند با همت بچه ها، توانستیم جواب دندان‌شکنی به این گستاخی بدهیم و به عنوان تیم نخست از گروهA در آسیا به جام جهانی صعود کنیم.

انتهای پیام/72010/ق40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول