اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن صعود در سراسر ایران اسلامی/

شادی بی‌پایان مردم در گلستان /چشم انتظاری به پایان رسید + تصاویر‌

جوانان گلستانی عصر امروز در پی صعود تیم ملی فوتبال کشور به جام جهانی 2014 برزیل به خیابان‌ها ریخته و به شادمانی پرداختند.

شادی بی‌پایان مردم در گلستان /چشم انتظاری به پایان رسید + تصاویر‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان عصر امروز در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل با تیم ملی کره‌جنوبی به رقابت پرداخت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر کره را در خانه حریف شکست داد.

این گزارش حاکی است جوانان گلستانی با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران با فریادهای سرشار از شادی به خیابان‌ها آمدند و شور و شعف و نشاط خود را ابراز کردند.

بعضی از جوانان سوار بر موتور با در دست داشتن یکی از رنگ‌های آبی و قرمز به دور از تعلقات باشگاهی در شادمانی ملی تمامی هموطنان شرکت کرده و به حرکات نمایشی و بوق‌های ممتد نسبت به این پیروزی ابراز احساسات کردند.

بعضی دیگر از جوانان با خودروهای شخصی خود به خیابان‌ها آمده بودند و فریاد «زنده باد ایران» سر می‌دادند.

در این میان خودروهای عمومی نیز در ابراز احساسات جوانان سهیم شده و با بوق زدن شادی خود را از این پیروزی مقتدرانه و صعود به جام جهانی برزیل اعلام کردند.

تجمع جوانان در خیابان‌ها به اندازه‌ای بود که خیابان‌های اصلی تمامی شهرهای استان گلستان به دلیل ازدحام جمعیت بسته شده و خودروها مجبور به توقف شدند. 

گزارش خبرنگار فارس از گرگان حاکی از این است که میدان و خیابان ولی عصر (عج) این شهر اوج شادمانی جوانان و مردم استان گلستان بود.

در اثر ورود جوانان گرگانی به میدان ولی عصر (عج) ترافیک در این میدان و خیابان ولی عصر (عج) قفل شده و ماموران راهنمایی و رانندگی در حال تلاش برای روان‌سازی ترافیک بودند.

صعود به جام جهانی یک نوع حماسه است

یکی از جوانان گرگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشور بعد از سال‌ها چشم انتظاری بالاخره امروز توانست با شکست تیم ملی کره‌جنوبی به جام جهانی صعود کند.

رامین حیدری افزود: با این پیروزی مقتدرانه دل تمامی ملت ایران شاد شد و امیدوارم حضور در جام جهانی 2014 تجربه بسیار خوبی برای ایران باشد و با موفقیت این عرصه را پشت سر بگذارد.

وی با اشاره به خلق حماسه سیاسی ملت ایران در 24 خرداد ماه 1392 خاطرنشان کرد: در پنج روز گذشته دو حماسه ارزشمند در ایران اسلامی به وقوع پیوست که یکی حضور گسترده مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دیگری صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 2014 است.

انتهای پیام/‌83003/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول