اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن صعود در سراسر ایران اسلامی/

حماسه مردان پارسی دیار زاگرس را غرق در شادی کرد

فریاد «ایران ایران» سراسر کرمانشاه را فرا گرفته و کرمانشاهیان با شور و شعف به شادی می‌پردازند و شربت و شیرینی توزیع می‌کنند.

حماسه مردان پارسی دیار زاگرس را غرق در شادی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هواداران تیم ملی ایران در اقصی نقاط استان کرمانشاه در حال تشویق بازیکنان ملی‏پوش خود هستند و شادی و شور در فرد فرد مردم این استان دیده می‏شود.

گزارش‏های تلفنی خبرنگاران فارس از سراسر استان کرمانشاه حاکی از سرور و شادی مردم این استان است.

*یاد پیروزی مقابل استرالیا افتادم

یک مرد میانسال که غرق در شادی بود در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه بیان داشت: این پیروزی غرورآفرین برای من یادآور برد تاریخی تیم ملی ایران در برابر استرالیا است و بسیار از این موضوع خوشحالم.

جمشید نظری ادامه داد: صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی به‌دلیل تلاش بازیکنان و حمایت و دعای خیر  مردم رخ داد.

*خلق دو حماسه در چند روز نشان‌دهنده توانایی‌های مردم ایران است

یک پسر جوان که سوار بر موتور و با پیچیدن پرچم کشورمان در حال شادی بود اظهار داشت: خلق دو حماسه در چند روز نشان می‌دهد مردم ایران از استعدادها و توانایی‌های زیادی برخوردارند.

وی رخ دادن حماسه مردم در انتخابات و حماسه ورزشی امروز را بسیار شیرین توصیف کرد و افزود: مردم نجیب و خوب ایران الان سر از پا نمی‌شناسند و بابت صعود ایران به جام جهانی برزیل خدا را شکر می‌گوییم.

*200 هزار تومان از پدرم به‌خاطر پیروزی ایران هدیه گرفتم

دختر جوانی که با اعضای خانواده‌اش به شادی همشهریان پیوسته نیز تصریح کرد: این شادی متعلق به تمام ایرانیان در سراسر دنیاست و پدرم به‌خاطر این پیروزی دویست هزار تومان به من هدیه داد.

اعظم فروتن با بیان اینکه از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بسیار خوشحال است خاطر نشان کرد: ما الان بیرون آمده‌ایم و تا ساعت‌ها در شادی سایر مردم سهیم هستیم.

*شادی کردن پیر و جوان نمی‌شناسد

یک مرد کهن‌سال که در کنار خیابان ایستاده و مشغول دست‌ زدن بود بیان داشت: شادی برای این پیروزی بزرگ، پیر و جوان نمی‌شناسد و دل من الان مثل یک جوان لبریز از خوشحالی است.

محمد عزیزی گفت: این پیروزی‌های غرورآفرین و بزرگ برای همیشه در تاریخ این مملکت می‌ماند و همیشه یادآور لحظات خوبی خواهد بود.

*پیروزی در شرایطی که کره میزبان بود، تحسین‌برانگیز است

یک سرباز که در گوشه خیابان ایستاده و مشغول انجام وظیفه بود نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه تاکید کرد: من نتوانستم بازی را ببینم، اما الان از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بسیار خوشحالم و خستگی را احساس نمی‌کنم.

رضا احمدی با اشاره به اینکه شکست تیم کره در شرایطی که کره میزبان بوده کار تحسین‌برانگیزی است، عنوان کرد: امیدوارم بازیکنان ما در جام جهانی نیز همانند الان خوب بازی کنند و دل مردم را شاد کنند.

*دل رهبر معظم انقلاب شاد شد-ما هم خوشحالیم

یک روحانی نیز اظهار داشت: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران، دل مقام معظم رهبری را شاد کرد و ما نیز بسیار خوشحالیم.

حجت‌الاسلام یزدان پرونده اعلام کرد: دعای خیر مردم همیشه پشت سر ورزشکاران ایران اسلامی است و امروز خداوند را بابت این پیروزی شکر می‌گوییم.

شادی مردم کرمانشاه هم‌اکنون نیز ادامه دارد و با این شرایط تا چند ساعت دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2700/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول