اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن صعود در ‌سراسر ایران اسلامی/

صدای بوق‌های ممتد در خیابان‌ شهرها/خوزستانی‌ها خوشحال از صعود تیم ملی

پس از پایان بازی ایران و کره در مقدماتی جام جهانی برزیل و پیروزی یک بر صفر ایران در این رقابت جوانان شوشتری در خیابان‌ها حضور یافته و به شادی پرداختند.

صدای بوق‌های ممتد در خیابان‌ شهرها/خوزستانی‌ها خوشحال از صعود تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، کاروان‌های شادی جوانان شوشتری که اغلب به صورت دست جمعی و موتورسوار در خیابان‌های شهرهای شمالی خوزستان در حال حرکتند موجی از شادی و شعف را در این شهرها ایجاد کرده‌اند به نحوی که صدای بوق در خیابان‌های شهر متوقف نمی‌شود.

جوانان شوشتری با در دست داشتن پرچم‌های ایران و بر تن داشتن لباس‌های تیم ملی در خیابان‌های شهر حرکت کرده و فریاد «ایران، ایران» سرداده‌اند.

بسیاری از ورزش دوستان در جریان برد تیم ملی ایران در مقابل کره و راهیابی به جام جهانی سر از پا نمی‌شناسند و برد بسیار ارزشمند ایران را مقابل کره در سئول را موفقیتی بزرگ ارزیابی می‌کنند.

 

*تیم ملی حمایت شود

یک جوان شوشتری در بین شادی کنندگان برد تیم ملی ایران اظهار کرد: تیم ملی نیاز به تقویت و حمایت دارد و به این دلیل باید از همه توان برای حمایت از تیم و کادر فنی استفاده کرد.

محمد اسلامی گفت: در سه بازی اخیر به دلیل حمایت از تیم ملی و کادر فنی تیم روحیه بسیار خوبی داشت و توانست با موفقیت بازی‌ها را پشت‌سر بگذارد و در این مسیر حتی یک گل هم دریافت نکرد و همه بازی‌ها را با برد پشت سر گذاشت.

 

*مهدی رحتمی به تیم ملی برگردد

یک جوان دزفولی در بین شادی کنندگان برد تیم ملی ایران عنوان کرد: تیم ملی در دروازه بسیار شکننده است و به این دلیل باید در اسرع وقت فکری برای مشکلات دروازه کرد.

رضا احمدزاده افزود: باید کارلوس کی‌روش دست از لجاجت بردارد و بار دیگر مهدی رحمتی را به تیم ملی دعوت کند و در این باره باید مسئولان فوتبالی کشور قدم‌هایی بردارند.

انتهای پیام/72006/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول