اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر تاکید کرد

بسیج امکانات جامعه برای حل مشکلات جوانان

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: جوانان در جامعه نقش تعیین کننده و استراتژیکی دارند و سرنوشت جامعه را رقم می‌زنند؛ بنابراین لازم است تمام امکانات موجود جامعه در راستای برآورده کردن مسائل و مشکلات آنان بسیج شود.

بسیج امکانات جامعه برای حل مشکلات جوانان

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام سید نورالله موسوی نیا ظهر امروز در جمع مسئولان فرهنگی حوزه‌های جوانان به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، ضمن تبریک فرا رسیدن این روز بر لزوم حمایت همه جانبه از جوانان در زمینه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی تاکید کرد.

وی با بیان اهمیت فراهم کردن زمینه‌های نشاط و سرزندگی جوانان به عنوان قشر موتور محرک جامعه اظهار داشت: باید زمینه اثرگذاری و فعالیت موثر جوانان در صحنه‌های مختلف فراهم شود و شاهد سلامت اجتماعی و نشاط روزافزون جامعه باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تدوین راهبرد فرهنگی ویژه جوانان عامل پویایی جامعه است، افزود: با وجود اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگ، متاسفانه شاهد بروز و ظهور مسائل ضدفرهنگی ناشی از تهاجم سازمان یافته استکبار جهانی در ترویج حاکمیت سبک زندگی غربی و اشاعه شبهات التقاطی و انحرافی در اعتقادات نسل جوان و در نتیجه ایجاد معضلات فرهنگی هستیم.

موسوی نیا تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به تبیین دیدگاه‌های مبتنی بر ضرورت ترویج ارزش‌های اسلامی در بین جوانان نیازمندیم.

وی به نقش تاثیرگذار جوانان در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی مورد نظر مقام عظمای ولایت اشاره و اضافه کرد: جوانان این مرز و بوم در مقاطع مختلف تاریخ سرزمین اسلامی ایران با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و تکیه بر آموزه‌های اسلامی از قبیل مقاومت، بیداری، تعهد، کار و کسب حلال، رعایت احترام بزرگان و حساسیت ویژه در موضوع عفاف و حجاب اسلامی به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول