اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه تأکید کرد

لزوم توجه به زیرساخت‌های بخش کشاورزی در کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه با اشاره به زیرساخت‌های بخش کشاورزی در شهرستان کهگیلویه گفت: جهاد کشاورزی و زیرمجموعه‌های لازم باید بسترهای لازم برای توسعه این بخش را فراهم سازند.

لزوم توجه به زیرساخت‌های بخش کشاورزی در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری ظهر امروز در جمع تولیدکنندگان عرصه کشاورزی و دامداری شهرستان در سالن اداره جهاد کشاورزی دهدشت گفت: 24 خرداد روزی ماندگار در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی بود.

وی با بیان این‌که حضور پرشور مردم در انتخابات 24 خرداد تبلور حماسه سیاسی بود، افزود: درود بر این ملت سرافراز که در روز انتخابات حماسه فراموش‌نشدنی آفریدند.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به مشکلات اقتصادی و فشار تحریم‌ها در سال گذشته عنوان کرد: دشمنان در آستانه انتخابات فشار بیشتری وارد کردند تا به خیال خود این ملت را از نظام و انقلاب دلسرد کنند اما به‌رغم همه مشکلات، ملت هوشیار، فهیم و آگاه ایران اسلامی با حضور گسترده خود در انتخابات مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان و طراحان نقشه‌های شوم علیه مملکت زدند و نشان دادند که برای آرمان‌های بزرگتری انقلاب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: مشارکت بیش از 70 درصدی ملت ایران در انتخابات باعث افزایش مقبولیت، مشروعیت و محبوبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

جعفری افزود: دشمن باید از این حماسه سیاسی درس بگیرد و بداند این تحریم‌ها در آرمان‌های ملت ما بی‌اثر است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه با تقدیر از همه کسانیکه در امر برگزاری انتخابات تلاش کردند، گفت: کسانیکه انتخابات دوره‌های قبل ایران را نامشروع و ناسالم می‌پنداشتند امروز با مراجعه به وجدان خود خواهند دید انتخابات باشکوه و در سلامت کامل برگزار شد.

جعفری خلق حماسه سیاسی را در راستای عینیت‌بخشی به حماسه اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: مردم پایبندی خود به نظام را به اثبات رساندند و امروز نوبت دولتمردان است تا به وظیفه خود عمل کنند و قدردان مردم فهیم باشند.

فرماندار کهگیلویه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته جهاد کشاورزی فراهم‌بودن زیرساخت‌های این بخش در شهرستان را متذکر شد و تأکید کرد: جهاد کشاورزی و زیرمجموعه‌های آن باید توجه بیشتری به ظرفیت‌های بخش کشاورزی کهگیلویه داشته باشند.

وی ادامه داد: کشاورزی به عنوان مهمترین مقوله در توسعه اقتصاد شهرستان و رونق اشتغال نیازمند اهتمام ویژه مسئولان این حوزه است.

جعفری روزمره‌گی در امور بخصوص در بخش کشاورزی را مشکل‌آفرین خواند و افزود: باید با شناخت مشکلات و تنگناها و انجام کار کارشناسی برای رفع آن‌ها حمایت‌های مالی لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی با تبیین اهمیت کشاورزی در تقویت اقتصاد و توسعه اشتغال اظهار داشت: توسعه باغ‌ها، مجتمع‌های گلخانه‌ای، توجه به منابع ملی و ... می‌تواند تأثیر شگرفی در توسعه این بخش داشته باشد.

به گزارش فارس، در پایان مراسم از شش تولیدکننده برتر بخش کشاورزی و دامپروری شهرستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/82016/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول