اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک کشاورزی استان خوزستان:

خوزستان رتبه اول کشوری در جذب اعتبارات کشاورزی / اختصاص امتیاز ویژه برای کشاورزان نمونه

مدیر شعب بانک کشاورزی استان خوزستان گفت: امتیازات ویژه‌ای برای کشاورزان نمونه استان مصوب شده است که به زودی به شعب بانک کشاورزی اعلام خواهد شد.

خوزستان رتبه اول کشوری در جذب اعتبارات کشاورزی / اختصاص امتیاز ویژه برای کشاورزان نمونه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الله اژدر عصر امروز در همایش تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی استان با بیان اینکه تقدیر از زحمات تلاشگران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی کار شایسته‌ای است که باید به صورت ویژه به آن توجه داشت، افزود: همه کشاورزان ما با توجه به حلال بودن دست رنجشان نمونه هستند.

وی اضافه کرد: در استان خوزستان دو بازوی قدرتمند بخش کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی استان بیش از هر زمان دیگری هماهنگ و بی‌حاشیه در انجام وظایف خود کوشا هستند و به نوعی هیچ تضادی ب هم ندارند.

اژدر با بیان اینکه تمام اعتباراتی که در سال 90 به استان خوزستان داده شده جذب شده است، خاطرنشان کرد: از زمانی که اعتبارات طرح توسعه کشاورزی را توزیع کردند، استان خوزستان رتبه اول کشوری را تا به امروز داشته است.

وی ادامه داد: چندین بازرسی کشوری در استان صورت گرفت و همه گزارش‌های نشان دهنده انجام عملیات‌های تعهدی بوده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان خوزستان در خصوص هشتادمین سالگرد بانک کشاورزی گفت: بانک کشاورزی با نیت خدمت‌رسانی به بخش کشاورزی به وجود آمد و در حال حاضر نهایت تلاشش بر این است تا این ماموریت بزرگ را به انجام برساند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته و سال 90 از اعتبارات تهران برای تامین اعتبارات منابع استان کمک گرفتیم، حتی برنامه استان و تعهدات خود را بالا بردیم تا اینکه بتوانیم نیاز بخش کشاورزی را تامین کنیم.

وی با اظهار گلایه از سیستم بانکی استان برای تامین اعتبارات عنوان کرد: متاسفانه در سیستم بانکی استان کم لطفی شد و انتظار می‌رفت سایر بانک‌ها از منابع محل سپرده‌های خود، در این مسیر ما را یاری کنند.

اژدر ادامه داد: امیدواریم با وعده‌هایی که داده‌اند این کار صورت بگیرد و ما بتوانیم از منابع برای بخش توسعه کشاورزی استفاده کنیم.

اژدر بیان کرد: خدمات بانک کشاورزی در کنار سازمان جهاد کشاورزی در استان، چه در بخش بیمه چه در بخش تسهیلات برای کشاورزان است و در زمینه تقسیم اقساط برای خسارت دیدگان اراضی کشاورزی نیز همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

وی در خصوص امتیازات مصوب شده برای کشاورزان نمونه اظهار کرد: امتیازات ویژه‌ای که در مرکز برای کشاورزان نمونه مصوب شد و اخیرا آن را در استان اعلام کرده‌ایم، به شعب بانک کشاورزی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/72014/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول