اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس مجلس:

کشاورزی ایران دارای چالش است/ دولت یازدهم ‌توجه بیشتری کند

نائب رئیس مجلس گفت: رئیس‎جمهور جدید در دولت خود به ظرفیت‌های بخش کشاورزی و همچنین نیروهای متخصص در این زمینه توجه جدی و اساسی داشته باشد.

کشاورزی ایران دارای چالش است/ دولت یازدهم ‌توجه بیشتری کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‎الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد عصر امروز در مراسم افتتاح بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در دانشکده پردیس کشاورزی کرج اظهار داشت: مسئولان باید تلاش خود را برای ارتقای بخش‌های مختلف کشاورزی و استفاده از نیروهای متخصص در این بخش بیشتر کرده و از توانایی‌های آنان استفاده مطلوب و بهینه کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه هم‎اکنون در بخش کشاورزی با چالش‌هایی روبه‎رو هستیم که دولت جدید لازم است تا توجهات بیشتری را به این بخش و به ویژه متخصصان آن داشته باشد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه استفاده از توانمندی‌های متخصصان در بخش‌های مختلف کشاورزی را مهم ارزیابی کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این افراد می‌تواند مسیر تحولات را در بخش‌های مختلف کشاورزی فراهم کند و مشکلات این کشاورزی در کشور را بهبود بخشد.

ابوترابی‎فرد تأکید کرد: یکی از مهمترین مشکلات کشور ما مصرف بیشتر از تولید است که این معضل بسیار مهمی تلقی می‌شود.

وی افزود: هم‎اکنون کارو تولید در کشور ما حداقل اما مصرف حداکثر است لذا با این روش هرگز نخواهیم توانست به توسعه و پیشرفت برسیم بلکه مشکلات بیشتر می‌شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هم‎اکنون ما با داشتن پردیس کشاورزی و منابع طبیعی نباید در دستیابی به کشاروزی دانش بنیان مشکلی داشته باشیم.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم اهداف خود را محقق سازیم باید علم را در عرصه تولید وارد کرده و در آینده نتایج آن را نیز شاهد باشیم.

انتهای پیام/2302/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول