اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی حمل و نقل و پایانه‌های مازندران

زمان آزمون حمل و نقل بین‌المللی کالا اعلام شد

مسئول واحد ترانزیت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: تاریخ برگزاری هجدهمین آزمون حمل و نقل بین‌المللی کالا اعلام شد.

زمان آزمون حمل و نقل بین‌المللی کالا اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران، عباس یعقوبی‌پور گفت: با توجه به اینکه مقرر شد هجدهمین دوره آزمون حمل و نقل بین‌المللی کالا در دو مرحله پایه و اصلی در سال جاری برگزار شود بنابراین متقاضیان تاسیس باید نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در آزمون اقدام کنند.

وی گفت: بر اساس اعلام دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور هجدهمین آزمون حمل و نقل بین‌المللی کالا در دو مرحله پایه و اصلی مطابق با دستورالعمل برگزاری آزمون حمل و نقل بین‌المللی و آیین‌نامه تاسیس و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: این آزمون با موضوع یکصد و شصت و یکمین مصوبه شورای عالی هماهنگی ترابری کشور و سایر ضوابط در تاریخ 11 مرداد ماه امسال برگزار خواهد شد.

یعقوبی‌پور اضافه کرد: بنابراین داوطلبان می‌توانند مدارک لازم شامل یک قطعه عکس، کپی شناسنامه و کپی آخرین مدرک تحصیلی را همراه با فرم مشخصات حداکثر تا تاریخ 25 خرداد ماه به واحد ترانزیت این اداره کل واقع در ساری، بلوار طالقانی، خ معلم ارسال کنند.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول