اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان خبر داد

اختصاص یک میلیارد ریال تسهیلات به نوسازی ناوگان حمل و نقل بار سمنان

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان گفت: یک میلیارد ریال تسهیلات برای نوسازی ناوگان حمل و نقل بار در استان سمنان اختصاص یافت.

اختصاص یک میلیارد ریال تسهیلات به نوسازی ناوگان حمل و نقل بار سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان، ایرج دست‏نشان اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‏ای در نظر دارد در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل بار، یک میلیارد ریال وام با نرخ بهره 15 درصد و دوره بازپرداخت هفت ساله را به متقاضیانی که در قالب طرح اسقاط نقدی، خودروی خود را اسقاط کرده‏اند، پرداخت کند.

وی ضمن اشاره به اینکه متقاضیانی هم وجود دارند که خودروی فرسوده دارند اما تاکنون نسبت به اسقاط آن اقدام نکرده‏اند، گفت: مدارک مورد نیاز برای نوسازی ناوگان باری تکمیل فرم درخواست، گواهی اسقاط یا تعهد محضری مبنی بر اسقاط (طبق فرم) برای کامیون فرسوده دارای کارت هوشمند و پیش‏فاکتور خرید کامیون از شرکت‏های سازنده طرف قرارداد با سازمان است.

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط در اسرع وقت می‏توانند برای دریافت فرم‏های مربوطه به ادارات حمل و نقل شهرستان‏ها، اداره حمل و نقل کالا (پایانه بار سمنان) یا سایت اینترنتی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان به آدرس www.semnan.rmto.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/2249/ب 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول