اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل کرمانشاه خبر داد

آموزش بیش از 7000 راننده در بخش حمل و نقل جاده‌ای

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: سال گذشته 7016 نفر راننده در بخش حمل و نقل جاده‌ای آموزش دیدند و این آموزش‌ها برای رانندگان تازه کار و با سابقه به‌طور مستمر در پایانه بار کرمانشاه برگزار می‌شود.

آموزش بیش از 7000 راننده در بخش حمل و نقل جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن خسروانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارتقاء فرهنگ ایمنی و حمل و نقلی رانندگان بخش بار و مسافر و بازآموزی نکات مهم و با هدف توسعه فرهنگ حمل و نقل ایمن در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه کلاس‌های آموزشی برای فعالان حمل و نقل جاده‌ای و رانندگان حرفه‌ای برگزار شد.

وی ادامه داد: با عنایت نقش عامل انسانی در بروز تصادفات، آموزش فعالان و کاربران جاده‌ای منجر به کاهش تصادفات و خسارات اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن خواهد شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان  کرمانشاه افزود: آشنایی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای با اصول و ضوابط شغلی و مهارت‌های حرفه‌ای، پیشگیری از بروز سوانح جاده‌ای، افزایش بهره‌وری حمل و نقل جاده‌ای، ارتقاء مهارت‌های حرفه‌ای رانندگان و جایگاه آنان در جامعه، اهداف عمده آموزش بدو خدمت رانندگان حرفه‌ای است.

به گفته خسروانی آموزش اصول صحیح حمل مواد خطرناک و یا مهار بار در مسافت‌های طولانی و جابه‌جایی ایمن مسافر در جاده‌های کشور باعث افزایش سطح مهارت، دانش فردی، ارتقاء فرهنگ استفاده از حمل و نقل و در نهایت افزایش بهره‌وری حمل و نقل می‌شود.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: سال گذشته 7016 نفر راننده در بخش حمل و نقل جاده‌ای آموزش دیدند و این آموزش‌ها برای رانندگان تازه کار و با سابقه به‌طور مستمر در پایانه بار کرمانشاه برگزار می‌شود و متون آموزشی این دوره‌های ایمنی طوری طراحی شده تا برای عموم رانندگان جاده‌ای کاربردی باشد.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول