اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه:

50 درصد حمل و نقل بهارستان توسط اتوبوس‌رانی اصفهان انجام می‌شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: در حال حاضر 23 دستگاه اتوبوس متعلق به اتوبوس‌رانی اصفهان حمل و نقل مردم بهارستان را به عهده دارند و 50 درصد حمل و نقل بهارستان توسط اتوبوس‌رانی اصفهان انجام می‌شود.

50 درصد حمل و نقل بهارستان توسط اتوبوس‌رانی اصفهان انجام می‌شود

سیدعباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه بخشی از اتوبوس‌های مورد نیاز برای حمل و نقل مردم بهارستان از سوی این ناوگان تأمین می‌شود، اظهار کرد: شهرداری بهارستان برای حمل و نقل درون شهری و برون شهری خود به 43 دستگاه اتوبوس نیازمند است.

وی با تاکید بر اینکه در گذشته تمام اتوبوس‌های مورد نیاز برای حمل و نقل بهارستان از سوی این ناوگان تأمین می‌شد، اضافه کرد: اما در حال حاضر 20 دستگاه از اتوبوس‌های این ناوگان از سهمیه اصفهان به صورت کامل در اختیار شهرداری بهارستان قرار گرفته و این اتوبوس‌ها به تملک شهرداری بهارستان درآمده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با بیان اینکه این نیرو‌های مورد نیاز برای این اتوبوس‌ها نیز توسط خود شهرداری بهارستان تأمین شده است، تصریح کرد: همچنین در حال حاضر 23 دستگاه اتوبوس متعلق به اتوبوس‌رانی اصفهان حمل و نقل مردم بهارستان را به عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه البته همیشه این موضوع را به شهرداری بهارستان گوشزد کرده‌ایم که مسئولیت سرویس‌دهی شهروندان خود را توسط این اتوبوس‌ها بپذیرند، اما شهرداری بهارستان هنوز این مسئولیت را نپذیرفته است، ادامه داد: سرویس‌دهی شهر بهارستان و بهارستان به سمت اصفهان دارای یک سری مسئولیت‌های حقوقی است و بر اساس نظر پلیس اتوبوس‌های اصفهان مجاز تردد در مسیر‌های بین‌‌شهری نیستند.

روحانی با بیان اینکه شهرداری بهارستان حاضر به پذیرش این مسئولیت‌ها نیست، تأکید کرد: همچنین اتوبوس‌رانی اصفهان آمادگی خود را برای تحویل تعدادی دیگر از اتوبوس‌هایش به شهرداری بهارستان اعلام کرده است، تا شهرداری بهارستان نسبت به نظارت، مدیریت و پذیرفتن مسئولیت‌های این اتوبوس‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بهارستان در ازای استفاده از هر یک از اتوبوس‌های اصفهان به صورت ماهیانه 500 هزار تومان پرداخت می‌کند، افزود: ضرورتی ندارد که شهرداری بهارستان برای حمل و نقل شهروندان خود از اتوبوس‌های متعلق به ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان استفاده کند و در ازای استفاده از این اتوبوس‌ها یارانه‌ای را به اتوبوس‌رانی اصفهان بپردازد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با تاکید بر اینکه در حال حاضر 50 درصد حمل و نقل بهارستان توسط اتوبوس‌رانی اصفهان انجام می‌شود، گفت: شهرداری بهارستان همواره تلاش کرده است، که این مسئولیت را نپذیرد و همچنان مسئولیت حقوقی حمل و نقل شهروندان خود را به دوش ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان بیندازد،

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول