اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور شرکت در دوره کارآموزی بین‌المللی

داور تاکستانی کشتی به یونان سفر می‌کند

داور تاکستانی با تصمیم کمیته داوران فدراسیون کشتی کشورمان به منظور شرکت در دوره کارآموزی بین‌المللی کشتی به یونان سفر می‌کند.

داور تاکستانی کشتی به یونان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عادل طاهرخانی، داور تاکستانی در دوره کارآموزی (استاژ) بین‌المللی داوری کشتی به میزبانی یونان شرکت می‌کند.

طاهرخانی برای حضور در این دوره داوری که به مدت یک هفته برگزار می‌شود، 24 تیر ماه به همراه دیگر داوران کشورمان از تهران عازم یونان می‌شود.

وی که در حال حاضر دارای مدرک داوری ممتاز ملی است، در صورت موفقیت در کلاس‌های داوری (استاژ) یونان می‌تواند مدرک بین‌المللی داوری خود را دریافت کند که به طور حتم شکل گرفتن این اتفاق برای کشتی استان به ویژه داوری قزوین عنوان با ارزشی تلقی می‌شود.

این روند بدون شک نام طاهرخانی را به عنوان نخستین داور قزوینی بین‌المللی به جامعه ورزشی کشتی کشورمان تحویل می‌دهد.

قزوین دارای 64 داور دارای مدرک رسمی در رشته داوری کشتی است؛ این نکته را فرشاد محمدحسینی، دبیر هیئت کشتی استان قزوین می‌گوید و عنوان می‌کند: ارتقای دانش و توان فنی داوران کشتی قزوین نیز از اهداف مهم این هیئت ورزشی در سطح استان است.

محمدحسینی برگزاری دوره‌های آموزش داوری در فواصل زمانی مختلف را یکی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت ورزشی می‌خواند و از راه‌اندازی هیئت کشتی در شهرستان قزوین نیز خبر می‌دهد.

به طور حتم با توجه به اینکه علی اسلامی به عنوان مسئول هیئت کشتی شهرستان قزوین برگزیده شده است، توجه به کشتی این شهرستان می‌تواند در راستای توجه بیشتر مسئولان این رشته ورزشی برای شناختن استعدادها بسیار مفید باشد.

به طور حتم کشتی یکی از ورزش‌هایی است که با جامعه ایرانی پیوندی عمیق و ناگسستنی دارد و البته این رشته ورزشی در سطح استان قزوین هم از دیرباز مورد توجه و علاقه مردم بوده است.

در سال‌های اخیر با توجه به کسب مدال ارزشمند احسان لشگری در رقابت‌های المپیک 2012 لندن موجی از شور و شادی در میان ورزشکاران علاقه‌مند به کشتی در استان شکل گرفته است.

انتهای پیام/77004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول