اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

برگزاری کشتی جام« حاجی‌پور» در مازندران

رئیس هیئت کشتی آمل گفت: نخستین جام قهرمانی «محسن حاجی‌پور» با حضور تیم‌های برتر کشتی از استان‌های کشور شهریور ماه امسال در آمل برگزار می‌شود.

برگزاری کشتی جام« حاجی‌پور» در مازندران

قدرت‌الله نهاوندیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: سعی داریم نخستین جام قهرمانی کشتی مدال‌آور عرصه‌های بین‌المللی، آسیایی و جهانی «محسن حاجی‌پور» را با حضور تیم‌های برتر از سطح کشور برگزار کنیم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده این جام چندجانبه کشتی فرنگی شهریور ماه امسال در آمل برگزار می‌شود.

نهاوندیان با اعلام اینکه می‌خواهیم این مسابقات کشتی کشوری در زادگاه محسن حاجی‌پور فرنگی کار جوان تیم ملی کشورمان که توانسته با مدال‌آوری خود برای چندین بار پرچم کشورمان را در دنیا به اهتزار درآورد در روستای «وسطی‌کلا» برپا کنیم، گفت: در اقدامی جالب نیز کشتی‌ها را در فضای آزاد دنبال می‌کنیم.

رئیس هیئت کشتی آمل با تاکید اینکه با ارسال دعوت‌نامه‌ای به هیئت‌های کشتی استان‌های کشور از آنها دعوت شده است، گفت: تاکنون پنج تیم از استان‌های مختلف و یک تیم از مازندران برای حضور در این رقابت‌ها اعلام امادگی کردند.

به گفته نهاوندیان، شهرستان آمل نیز با توجه به امتیاز میزبانی سه تیم را ورد این رقابت‌ها می‌کند تا کشتی‌گیران نوجوان و جوان بیشتر فضای مسابقات کشوری را درک کرده و خود را برای رقابت‌های سنگین‌تر آماده کنند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول