اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی استان قم:

کشتی‌گیران قمی با قوانین جدید فیلا در انتخابی تیم ملی کشتی می‌گیرند

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیران قمی طبق قوانین و مقررات جدید فیلا در مسابقات مرحله نهایی گزینشی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی شرکت می‌کنند.

کشتی‌گیران قمی با قوانین جدید فیلا در انتخابی تیم ملی کشتی می‌گیرند

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در آستانه رقابت‌های حساس و سرنوشت ساز مرحله پایانی گزینشی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشور، با اعلام حوزه مدیریت تیم‌های ملی از این به بعد تمام مسابقات با قوانین جدید داوری به انجام می‌رسد.

وی اضافه کرد: با توجه به اعلام فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) مبنی بر برگزاری مسابقات با قوانین جدید داوری، از این تاریخ تمام مسابقات داخلی در هر دو رشته کشتی آزاد و فرنگی در سطوح سنی اعم از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با قوانین جدید برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: به همین دلیل مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی رده سنی بزرگسالان نیز طبق ضوابط و مقررات جدید داوری فیلا که در رقابت‌های قـهرمانی بزرگسالان جهان نیز اعمال خواهد شد، برگزار می‌شود.

وی در ادامه به برنامه و شرایط برگزاری رقابت‌های مرحله نهایی گزینشی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: این دوره از مسابقات با یک کیلوگرم ارفاق وزن و به‌ صورت دوره‌ای و دو حذفی به انجام خواهد رسید.

رضایی یاد آور شد: در حالی که سه کشتی‌گیر قمی آماده حضور در این دوره از پیکارها هستند، مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان روزهای بیست و نهم تا سی و یکم خرداد ماه با جدال مدعیان عضویت در تیم‌های ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی سال 2013 برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در هر دو رشته به میزبانی سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود بیان کرد: بر اساس اعلام فدراسیون کشتی و برنامه و شرایط این رقابت‌ها که به صورت همزمان برگزار می‌شود، کشتی‌گیران شرکت‌کننده در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم به رقابت می‌پردازند.

دبیر هیئت کشتی استان قم ادامه داد: جدول مسابقات به صورت گروهی و دو حذفی خواهد بود و نفر برتر هر وزن پس از پیروزی دو از سه مسابقه مشخص خواهد شد، ضمن اینکه در روز نخست رقابت‌ها جدال کشتی‌گیران اوزان 60، 74، 84 و 120 کیلوگرم و در روز دوم مسابقات کشتی‌گیران اوزان دیگر به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول