اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی صدرا زیراب:

نداشتن زمین مانع احداث خانه کشتی در زیراب مازندران است

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی صدرا زیراب با اشاره به لزوم تدبیر برای استفاده از توانمندی‌های ورزشی در شهر زیراب، گفت: نبود بودجه برای خرید زمین مانع احداث خانه تخصصی کشتی در شهر زیراب مازندران است.

نداشتن زمین مانع احداث خانه کشتی در زیراب مازندران است

محمد خادمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با تاکید بر تاثیر ورزش بر حفظ و بهبود سلامت عمومی فرد و جامعه، اظهار داشت: ورزش موجب بالا رفتن اعتماد به نفس، لذت روحی، کاهش فشارهای عصبی و اضطراب و افسردگی و تقویت سیستم دفاعی بدن را فراهم می‌کند.

قائم مقام باشگاه فرهنگی و ورزشی صدرا زیراب با اشاره به تلاش محبوب قبادیان مدیرعامل این باشگاه در توسعه کمی و کیفی ورزشی سوادکوه، گفت حضور تیم کشتی صدرا زیراب در لیگ برتر کشور و عضویت کشتی‌گیران زیراب در تیم‌های ملی، بیانگر توانمندی ورزشی شهر زیراب در سطح ملی و جهانی است.

خادمی، کمبود امکانات و مدیریت ضعیف، دخالت سیاست در ورزش، وجود مدیران غیرورزشی را از مهم‌ترین مشکلات ورزشی کشور ذکر کرد و یادآور شد: بخش زیراب برای توسعه ورزشی خود نیاز به افزایش فضای ورزشی و استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان دارد.

دبیر سابق هیئت کشتی شهر زیراب به فواید استقرار اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه اشاره و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات و تمرکز برنامه‌ریزی و مدیریت ورزشی از فواید استقرار اداره ورزش و جوانان است.

خادمی به وجود مجوز ساخت خانه کشتی در شهر زیراب اشاره کرد و گفت: نبود بودجه برای خرید زمین مانع احداث خانه تخصصی کشتی در شهر زیراب مازندران است و مسئولان برای اختصاص بودجه لازم برای آن تدبیر کنند.

قائم مقام باشگاه فرهنگی و ورزشی صدرا زیراب خواستار توجه جدی مسئولان برای اختصاص بودجه برای خرید زمین طرح‌های ورزشی شد و یادآور شد: برای ساخت سالن ورزشی مصوب رئیس جمهوری، پیگیری‌های مختلفی برای اختصاص بودجه برای خرید زمین انجام شد که عملی نشد ولی با انتخاب زمین نامناسب شاهد هزینه یک میلیارد ریالی برای جلوگیری از رانش آن شده‌ایم.

انتهای پیام/86015/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول