اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی خبر داد

درخشش کشتی‌گیران پیشکسوت خراسان‌رضوی در کشور

رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی گفت: کشتی گیران استان در روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد پیشکسوتان کشور به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.

درخشش کشتی‌گیران پیشکسوت خراسان‌رضوی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، سید علی بامشکی اظهار داشت: رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی پیشکسوتان کشور از 17 خرداد ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد و کشتی گیران خراسان‌رضوی در روز نخست، دو مدال نقره و دو برنز این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

وی افزود: حمید جاجرمی کشتی‌گیر پیشکسوت وزن 120 کیلوگرم رده سنی 60 تا 65 سال استان به مقام دوم دست یافت و عباسعلی احسن دیگر کشتی‌گیر این رده سنی در وزن 63 کیلوگرم در جایگاه سوم ایستاد.

رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی ادامه داد: در رده سنی 41 تا 45 سال نیز جمشید مصطفایی در وزن 97 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و رضا محبی، آزادکار 69 کیلوگرم استان به مقام سوم رسید.

بامشکی با اشاره به حضور دیگر نمایندگان کشتی خراسان‌رضوی در اوزان مختلف دیگر رده‌های سنی مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان کشور، افزود: این رقابت‌ها روزهای 18 و 19 خردادماه در سالن شهدای هفتم تیر پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/70001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول