اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه بویین زهرا:

حضور حماسی مردم در انتخابات مصونیت‌بخشی به نظام بود

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) بویین زهرا گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات به تأمین امنیت انقلاب اسلامی ایران، تثبیت و پایداری آن کمک کرد.

حضور حماسی مردم در انتخابات مصونیت‌بخشی به نظام بود

حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به تأثیرات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در روز انتخابات، اظهار داشت: مردم با حضور حداکثری خود در خلق حماسه سیاسی ضمن بر هم زدن معادلات نظام سلطه، وفاداری به نظام و ولایت را ثابت و با مشارکت حداکثری خود دشمنان را مأیوس‌تر کردند.

شجاعی‌مهر به شرایط فعلی و افزایش فشارهای بین‌المللی با توجه به انتخابات ریاست جمهوری اشاره و تأکید کرد: خلق‌ حماسه سیاسی در شرایط داخلی و بین‌المللی تأثیرگذار است و رئیس جمهور آینده می‌تواند در دهه پیشرفت و عدالت با تدبیر خود ضمن مدیریت شرایط داخلی به نحوه احسن، در عرصه بین‌المللی با توجه با این حماسه سیاسی عزت و سربلندی ایران را در منطقه و جهان تثبیت کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بویین زهرا حضور حماسی مردم را در پای صندوق‌های رأی، مصونیت‌بخشی به نظام عنوان و خاطرنشان کرد: دشمنانی که در خارج از کشور به انتخابات ایران چشم دوخته بودند با حضور مردم ناکام ماندند.

شجاعی‌مهر مشارکت حداکثری مردم را نشان‌دهنده تجدید بیعت با رهبری و آرمان‌های امام راحل (ره) خواند و تأکید کرد: ایجاد فضای ناامیدی و تحمیل فشارهای مضاعف آمریکا و هم‌پیمانان این دشمن قسم‌خورده برای مبارزه با جریان انقلاب اسلامی، برنامه همیشگی دشمنان انقلاب بوده است؛ اما مردم بابصیرت ایران در همه صحنه‌های حساس با بینش عمیق سیاسی خود و نصب‌العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری، التزام خود را به انقلاب ثابت کردند.

وی عنوان کرد: ایرانیان با مشارکت حداکثری خود در این انتخابات با رهبری و آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید بیعت کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بویین زهرا همچنین حماسه سیاسی را مقدمه حماسه اقتصادی دانست و اظهار امیدواری کرد رئیس جمهور آینده با اعتماد به آرای مردم پس از خلق حماسه سیاسی بتواند در دهه پیشرفت و عدالت، شکوفایی و رونق اقتصادی را در جامعه تزریق و آرامش و ثبات اقتصادی را عملیاتی کند.

انتهای پیام/77008/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول