اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

براساس آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها

حضور مردم استان البرز در انتخابات کم‌سابقه بوده است

براساس آخرین مستندات و اظهارات مسئولان ستاد انتخابات استان البرز، مشارکت مردم در این استان پرشور و کم‌سابقه بوده است.

حضور مردم استان البرز در انتخابات کم‌سابقه بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز طی 14 ساعت در سراسر کشور از جمله استان البرز برگزار شد.

براساس گزارش رسیده و مشاهدات میدانی خبرنگاران فارس در استان البرز به ویژه شهرستان کرج، اشتهارد، ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و شهرهای محمدشهر، کمالشهر و آسارا میزان مشارکت مردم در این استان مثال‎زدنی و کم‎نظیر بوده است.

در همین رابطه استاندار البرز به خبرنگار فارس در کرج گفت: خدا را شاکر هستیم که بار دیگر شاهد انتخاباتی پرشور و حداکثری در سراسر کشور و به ویژه استان البرز بودیم.

اصغر عربیان گفت: حضور مردم در پای صندوق رای فراتر از انتظار بود و به فضل الهی شاهد افتخارآفرینی دیگری از سوی مردم ولایی کشور به ویژه شهروندان البرزی بودیم.

وی تاکید کرد: این حضور گسترده نشان داد که افزایش توطئه و تحریم و تهدیدهای دشمنان خارجی خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد نخواهد کرد.

* حماسه سیاسی در استان البرز خلق شد

ناصر رجبی، رئیس ستاد انتخابات استان البرز نیز پیش از این به خبرنگار فارس گفته بود: امروز مردم استان البرز حماسه‌ای بزرگ خلق کرده و با لبیک به رهبری معظم انقلاب اسلامی به تکلیف خود در قبال اسلام و انقلاب عمل کردند.

وی افزود: حضور مردم استان البرز در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به اندازه‌ای بی‌نظیر بوده که می‌توان آن را یک رویداد مهم و تاریخی نامید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز افزود: اگر چه پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده و مردم خود را هم به خوبی می‌شناختیم، اما بدون اغراق باید گفت که میزان مشارکت در استان البرز به اندازه‌ای است که مجریان انتخابات در این استان شگفت‌زده شده‌اند.

* مردم اقتدار ملی خود را به نمایش گذاشتند

عزیز اکبریان، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز در گفتوگویی با خبرنگار با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: شواهد و مستندات نشان می‎دهد که حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا پرشور و حماسه‎آفرین بوده است.

وی تصریح کرد: مردم ما با این حضور حداکثری و دشمن‏‎شکن اقتدار ملی خود را به نمایش گذاشته و به جهانیان  اثبات کردند که تا پای جان برای تحقق آرمان والای اسلام و انقلاب ایستادگی خواهند کرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: به طور قطع تا زمانی که سایه ولایت بر سر ما قرار داشته و ملت ایران از چنین بصیرت و آگاهی برخوردار هستند، دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی تحت هیچ شرایطی توان آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشورمان را نخواهند داشت.

* حضور ملت ایران لبیک به فرمان ولایت بود

زهره بنی‌اسدی یکی از دانشجویان کرجی نیز که بعدازظهر امروز در مسجد جامع رجایی شهر حضور یافته و با انداختن رای خود به صندوق در انتخابات شرکت کرده است، درباره علت حضور خود در انتخابات، می‎گوید: حضور در انتخابات و شرکت در تعیین سرنوشت خویش نعمتی بوده که به برکت انقلاب اسلامی محقق شده است.

وی تاکید کرد: من امروز به همراه تمام اعضای خانواده خود در مسجد جامع رجایی شهر حضور یافته و در انتخابات شرکت کردیم و دلیل اصلی ما لبیک گفتن به فرمان ولایت بود.

این دانشجوی کرجی یادآور شد: زمانی که ولی امرمان فرمودند شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و وظیفه قانونی است، ما بر خود واجب دانستیم تا در انتخابات شرکت کنیم.

* پیروز واقعی انتخابات مردم صبور ایران هستند

مرتضی حاجی کاظم یکی از شهروندان بسیجی نظرآباد نیز عصر امروز به خبرنگار فارس در این شهرستان گفته است: ما امروز برای عمل به تکلیف خود در پای صندوق رای حاضر شدیم و نتیجه هر چه باشد، مردم ایران اسلامی برنده واقعی انتخابات هستند.

وی تأکید کرد: نتیجه انتخابات اگر چه با اهمیت و مهم است، اما در اولویت دوم قرار دارد و مهم حضور حداکثری در انتخابات بود که به فضل الهی محقق شده است.

بر اساس این گزارش، خبرنگاران فارس از سراسر استان البرز خبر دادند که مردم این استان حضوری حماسی در انتخابات داشته و به احتمال فراوان میزان مشارکت در این دوره بیشتر از دوره دهم انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.

انتهای پیام/2302/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول