اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار صورت گرفت

بازدید و حضور خبرنگاران کرجی در قلب ستاد انتخابات در کرج

برای نخستین‌بار خبرنگاران چند رسانه حاضر در ستاد انتخابات شهرستان کرج توانستند ساعت 4 بامداد روز شنبه بیست‌وپنجم خردادماه در قلب این ستاد حضور یافته و از روند شمارش و تجمیع آرا گزارش تهیه کنند.

بازدید و حضور خبرنگاران کرجی در قلب ستاد انتخابات در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، دقایقی قبل استاندار البرز و فرماندار کرج در ستاد انتخابات این شهرستان حضور یافته و با خبرنگاران گفت‌وگو کردند.

در حاشیه این گفت‌وگو که تنها سه خبرنگار از جمله خبرنگار خبرگزاری فارس حضور  داشتند، با دستور و موافقت مهدی ایران‌نژاد فرماندار کرج توانستند به قلب ستاد انتخابات یعنی محلی که صندوق‌های حاوی برگه‌های رأی تحویل گرفته شده و ثبت و ضبط می‌شوند، حضور یابند.

در این بازدید که برای نخستین‌بار صورت گرفت، خبرنگاران البرزی توانستند از نحوه شمارش آرا در محل شعبه و سپس چگونگی تجمیع آرا اطلاع حاصل کنند.

براساس این گزارش، سیدحسن ناصری یکی از مسئولان هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کرج نحوه شمارش و تجمیع آرا را برای خبرنگاران تشریح کرد و گفت: پس از پایان رأی‌گیری، صندوق‌ها باز شده و در همان محل شعبه شمارش آرا انجام و سپس نتیجه هر صندوق طی صورت جلسه‌ای تنظیم می‌شود.

وی تصریح کرد: این نتیجه در رایانه ثبت و به وسیله سامانه جامع انتخابات به وزارت کشور ارسال می‌شود.

به گفته ناصری، پس از این کار نماینده فرماندار، ناظر شورای نگهبان هرکدام صندوق را مهروموم کرده و به اتفاق مأمور نیروی انتظامی به ستاد انتخابات آورده و تحویل می‌دهند.

انتهای پیام/2302/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول