اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نقش رسانه‌ها در خلق «حماسه سیاسی» بی‌بدیل بود

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان البرز نقش رسانه‌های این استان در خلق «حماسه سیاسی» را بی‌بدیل و کم‌نظیر عنوان کرد.

نقش رسانه‌ها در خلق «حماسه سیاسی» بی‌بدیل بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره  کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری البرز، ابراهیم کردلو ضمن تقدیر از همکاری و تعامل رسانه‌های این استان در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در این استان اظهار داشت: بدون شک رسانه‌های این استان در انعکاس لحظه به لحظه اخبار و اطلاعات انتخابات استان نقش حائز اهمیتی در خلق حماسه سیاسی داشتند که قابل تقدیر است.

وی افزود: رسانه‌های استان البرز همراه و همپای مردم و مسئولان ستاد انتخابات استان البرز توانستند تابلوی زیبایی از حماسه به معنای واقعی آن ترسیم نمایند.

*بصیرت و صلابت البرز در تاریخ ثبت شد

سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری البرز مردم ولایت‌مدار استان البرز را مردمی بصیر و باصلابت ذکر کرد و گفت: مردم استان البرز نیز همواره و همصدا با تمامی آحاد و اقشار جامعه با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بسترهای شور و نشاط انتخاباتی را فراهم کرده و حماسه‌آفرینی مردم در پای صندوق‌های رأی را با اخبار و گزارش‌های تصویری خود به نمایش گذاشتند.

وی در پایان سخنان خود بار دیگر از حماسه‌آفرینان گمنام البرز تقدیر و اظهار امیدواری کرد: امید می‌رود رسانه‌های استان البرز با تحقق «حماسه سیاسی» بسترهای لازم را برای خلق حماسه‌ای دیگر فراهم کرده و به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان جشن «حماسه اقتصادی» استان البرز را نیز همراه با مردم و مسئولان برگزار کنند.

انتهای پیام/2302/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول