اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای عالی بسیج استان قم:

دولت به بسترسازی تحقق حماسه اقتصادی بیاندیشد

شورای عالی بسیج استان قم با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از ملت ایران به خاطر شکوه حماسه سیاسی اعلام کرد: دولت آینده از هم اکنون به فراهم‌سازی بسترهای لازم برای تحقق «حماسه اقتصادی» بیاندیشد.

دولت به بسترسازی تحقق حماسه اقتصادی بیاندیشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه شورای عالی بسیج استان قم آمده است: تجلی حضور میلیون‌ها ایرانی در سراسر جهان در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری ملت آگاه و هوشیار، بار دیگر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتباط عمیق امت و امامت را بر جهانیان ثابت کرد. 24 خرداد روز حماسه سیاسی و روزی ماندگار در صحیفه انقلاب شد تا رای اعتماد آحاد مردم را به نظام انتخاباتی ایران اسلامی را به رخ مدعیان آزادی و لیبرال ـ دموکراسی دروغین غرب کشیده و انسجام و همدلی توده‌های ملت و عشق و علاقه وافر امت به ولایت را بنمایاند.

در این بیانیه اضافه شده است: این انتخابات نشان داد انقلاب اسلامی و نظام برآمده از متن اراده و رأی مردم، با صلابت و استواری بی‌نظیر همچنان در صراط مستقیم به سمت دستیابی به اهداف و آرمان‌های متعالی خود شتابان‌تر از گذشته در حرکت است و جبهه دشمنان رنگارنگ جمهوری اسلامی همچنان برابر آن ناکام و ناتوان خواهد بود.

در این بیانیه اضافه شده است: بی‌تردید خلق حماسه‌ای با این عظمت و در سطحی فراتر از محاسبات اتاق‌های فکر دشمنان ملت ایران خواهد توانست نظام و میهن اسلامی را از گردنه مشکلات و چالش‌های ناشی از خصومت ورزی‌های بیرونی و برخی سوء مدیریت‌های درونی عبور داده و موقعیت ممتاز و تأثیرگذار منطقه‌ای و جهانی کشورمان را پرفروغ‌تر از گذشته در معرض جهانیان قرار دهد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: آفرین بر شما ملت فهیم، بیدار و دشمن‌شناس که در لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور شکوهمند و مشارکت حداکثری و خیره‌کننده خود در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، دشمن را مات و حیرت‌زده و به‌رغم عملیات روانی و جوسازی‌های رسانه‌های وابسته به نظام سلطه و استکبار، بار دیگر اراده خود را به بدخواهان انقلاب و نظام تحمیل کرد.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: شورای عالی بسیج استان قم با تبریک این پیروزی حماسی، ماندگار و افتخارآمیز به ملت شریف ایران و به ویژه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، علماء و مراجع بزرگوار تقلید، منتخب ملت ایران جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حسن روحانی و قدردانی از نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های ‌امنیتی و اطلاعاتی‌ عهده‌دار برقراری امنیت پایدار و آرامش مثال زدنی برای انتخابات و نیز تمام‌ مجریان و نهادهای نظارتی، تأکید می‌کند با خلق حماسه سترگ و ماندگار سیاسی، عرصه رقابت‌ها جای خود را باید به عرصه رفاقت، همدلی، تلاش و مجاهدت برای پیشبرد اهداف انقلاب و نظام داده و دولت آینده از هم اکنون به فراهم‌سازی بسترهای لازم برای تحقق «حماسه اقتصادی» بیاندیشد و پر واضح است در این راستا، اقشار و آحاد ملت ایران آنها را همراهی و حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/78002/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول