اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج اعلام کرد

جذب 100 میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی در قلعه‌گنج

فرماندار قلعه‌گنج گفت: با همت و تلاش جهادکشاورزی و بانک عامل 100 میلیارد ریال تسهیلات بلند مدت و ارزان از محل ستاد توسعه کشاورزی در این شهرستان جذب و در مسیر اشتغال قرار گرفتند.

جذب 100 میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی در قلعه‌گنج

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از چند طرح کشاورزی همزمان با هفته جهادکشاورزی در این شهرستان اظهار داشت: با همت و تلاش نیروهای جهاد و بانک عامل 100 میلیارد ریال تسهیلات بلند مدت و ارزان از محل ستاد توسعه کشاورزی جذب و در مسیر اشتغال قرار گرفتند.

وی افزود: در بحث مدیریت مصرف آب و حرکت به سوی کشاورزی صنعتی و ترویج کشاورزی نوین در سطح شهرستان سعی شده است تا آبیاری تحت فشار و بارانی جایگزین کشت غرقابی و سنتی شود.

فلاحی عنوان کرد: در بحث طرح توسعه کشاورزی تاکنون بیش از 300 طرح دامپروری و پنج طرح پرورش آبزیان تسهیلات مورد نظر را دریافت و حدود 600 شغل پایدار ایجاد شده است.

وی گقت: منطقه قلعه‌گنج با وجود سرزمین‌های حاصلخیز و مناسب بودن شرایط آب و هوایی مناسب برای کشت در تمام فصول سال ظرفیت‌های بالایی در رشد کشاورزی و دامداری صنعتی دارد که می‌طلبد از این توانمندی‌ها به نحو احسن استفاده و به سمت اشتغال دائمی حرکت کرد.

وی افزود: در صورت استقبال سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی مسئولان این شهرستان آمادگی دارند برای حمایت از آنها در راستای استفاده از تسهیلات و زیرساخت‌های شهرستان را فراهم کنند.

انتهای پیام/80004/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول