اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی کرمان:

کشاورزی بهترین راه مقابله و شکست حصر اقتصادی است

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: کشاورزی از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و توسعه آن می‌تواند بهترین راه شکست حصر اقتصادی باشد.

کشاورزی بهترین راه مقابله و شکست حصر اقتصادی است

‌به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام‌ علی ایمانی‌تبار ظهر امروز در آیین تجلیل از نخبه‌های بخش کشاورزی استان کرمان اظهار داشت: اگر راهکارهای کارشناسان و ناظران بخش ترویج اعمال شود، کشاورزی بخشی است که با کمترین سرمایه‌گذاری می‌تواند بالاترین سود‌دهی را داشته باشد.

وی افزود: ما بدون صنعت می‌توانیم به حیات خود ادامه دهیم، اما زندگی بدون کشاورزی بی‌معنا و امکانپذیر نیست، زیرا کشور بدون صنعت می‌تواند به هر نحوی که شده در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کند، اما بدون غذا و رکود کشاورزی با مشکل مواجه هستیم.

ایمانی‌تبار تصریح کرد: در مقابل حمله دشمن باید کشاورزی را گسترش داد، زیرا بخش عظیمی از حماسه اقتصادی در کشاورزی اتفاق می‌افتد و سلامت و توسعه کشور در گرو توسعه کشاورزی است.

وی عنوان کرد: برای داشتن جامعه سالم باید به بخش کشاورزی توجه ویژه داشته باشم،‌ امروزه دشمن دیگر با توپ و تانک به جنگ نمی‌آید، بلکه با غذای ناسالم و فاسد به مبارزه با ما برخاسته است و اگر ما تولید کننده مواد غذایی باشیم و غذای خودمان را مصرف کنیم دشمن نیز با شکست مواجه می‌شود.

ایمانی‌تبار افزود: جبهه جدید دشمن بحث کشاورزی و وارد کردن نهادهای آلوده به کشور است و این بزرگترین آسیبی است که متوجه کشور می‌شود و اگر غفلت کنیم دشمن با این ترفند ما را از بین می‌برد و اگر به نهاده‌های کشاورزی وابسته باشیم هر لحظه باید منتظر یک فاجعه بود.

وی خاطر نشان کرد: باید به نمونه‌های بخش کشاورزی توجه ویژه شود و نمونه‌ها و نخبه‌ها نیز به دریافت لوح تقدیر نیز اکتفا نکنند و سعی شود تا افراد دیگری را با استفاده از دانش خود به این جمع اضافه کنند.

انتهای پیام/2446/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول