اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه استان قزوین مطرح شد

انتقاد عضو مجلس خبرگان به تخصیص بودجه قزوین

نماینده مردم تاکستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: استان قزوین به نسبت سایر استان‌ها باید در جایگاه نوزدهم باشد؛ در حالی که اکنون در رده‌های پایین جدول قرار دارد.

انتقاد عضو مجلس خبرگان به تخصیص بودجه قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله علی اسلامی امروز در مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه استان قزوین که در سالن شهدای جهاد کشاورزی استان برگزار شد، با انتقاد از نگاه مسئولان کشور در تخصیص بودجه استان، اظهار داشت: نگاه مسئولان کشور به تخصیص بودجه این استان نباید نگاه شهرستانی باشد.

وی افزود: حضور 80 درصدی مردم این استان در انتخابات ریاست جمهوری در کشور کم‌نظیر و بیانگر اعتبار واقعی این مردم است و مسئولان کشور نیز باید بیش از پیش به آنان توجه کنند.

این مسئول تصریح کرد: میزان مشارکت مردم ایران اسلامی در دنیا بی‌نظیر است و این امر ضرورت توجه ویژه‌تر مسئولان به این مردم را ایجاب می‌کند.

اسلامی با بیان اینکه شغل کشاورزی در اسلام دارای جایگاه رفیعی است، یکی از نیازهای امروز جامعه را روی آوردن به کشاورزی پاک و سالم دانست.

وی تصریح کرد: کشاورزی پاک و سالم، سلامت روانی و فکری در جامعه و خانواده را به همراه دارد و جامعه را از بسیاری از مشکلات اجتماعی مانند طلاق دور می‌کند.

امام جمعه تاکستان عنوان کرد: مکتب ما مکتب ارزنده‌ای است که اندیشه‌های بالایی را در خود گنجانده؛ اما غرب برخی از این اندیشه‌ها را آموخته و در بعضی موارد از مسلمانان پیشی گرفته است.

اسلامی تأکید کرد: کود شیمیایی آسیب‌های جدی به محصولات ما وارد کرده است و امروز کشاورزان باید به سمت حذف کود شیمیایی از کشاورزی کشور حرکت کنند.

انتهای پیام/2667/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول