اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قائمشهر و سیمرغ در مجلس:

بودجه بخش راه مازندران در حد انتظار نبوده است

نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس با اشاره به تهیه ردیف‌های بودجه توسط دولت و مسئولان اجرایی استان مازندران گفت: بودجه بخش راه مازندران در حد انتظار نبوده است.

بودجه بخش راه مازندران در حد انتظار نبوده است

سید هادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به لزوم مدیریت و برنامه‌ریزی مسئولان اجرایی استان برای استفاده از منابع مالی ردیف‌های بودجه گفت: در بودجه سال 92 انتظارات مردم استان برای اولویت‌های ساختاری به ویژه در بخش راه برآورده نشده است.

نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و مسئولان اجرایی استان باید در مراحل بودجه‌نویسی دولت، سهم بیشتری را برای استان مازندران مطالبه کنند، افزود: ما در مجلس می‌توانیم از طرح‌های موجود در بودجه دفاع کنیم و یا برخی از منابع را تقویت کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور 9 نماینده شمال کشور در کمیسیون تلفیق که چهار نفر از آنان نماینده مازندران در مجلس شورای اسلامی بودند، یادآور شد: طرح‌های مربوط به مازندران در حوزه راه در حد انتظار ما نبوده است.

وی افزود: برای آزادراه قائمشهر– ساری اعتبار مناسبی در بودجه دیده شده است که نمایندگان مجلس آن را تقویت کرده‌اند.

حسینی به وضعیت تعریض محور سوادکوه اشاره و عنوان کرد: با قول‌هایی که وزیر راه و معاون وزیر برای تسریع در چهار بانده شدن محور سوادکوه در طرح ملی ماندگار داده‌اند در طول باقی مانده مدت دولت دهم و در دولت آینده روند اجرایی شدن این طرح را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/86015/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول