اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

بودجه مصوب مجلس شفاف و عملیاتی است/ توجه ویژه به ایثارگران

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه‌ای شفاف و عملیاتی در مجلس به تصویب رسید، گفت: در بودجه سال جاری به ایثارگران توجه ویژه‌ای شده است.

بودجه مصوب مجلس شفاف و عملیاتی است/ توجه ویژه به ایثارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی بعد از ظهر امروز در نشست هیئت‌های اجرایی و نظارت در این شهرستان اظهار داشت: تدبیر عالمانه امام خمینی (ره) در برگزاری همه‌پرسی قانون اساسی یکی از مؤثرترین تدابیر در عالم سیاست بود.

وی هیئت‌های نظارت و اجرایی را سربازان خط مقدم جبهه امنیت ملی دانست و افزود: این دو مجموعه با تضمین سلامت انتخابات همواره پایه‌های امنیت ملی را تقویت می‌کنند و اگر با همین دقت و ظرافت این روند را ادامه دهند، موفق می‌شویم.

عارفی با بیان اینکه احراز صلاحیت کاندیداهای شوراهای شهر اسلامی شهر و روستا با دقت انجام شده است، تصریح کرد: همچنین در احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری شورای نگهبان به عنوان امین نظام و ملت با تدبیر صحیح و عالمانه عمل کرد و برگ زرینی بر افتخارات تاریخ کشور ما افزود.

وی با اشاره به اینکه امری که مردم را همواره در صحنه نگاه داشته، سلامت انتخابات است، ابراز داشت: حفاظت از آرای مردم حق‌الناس است، بنابراین باید به ویژه در مورد شوراهای اسلامی شهر و روستا این مهم رعایت شود.

عارفی با بیان اینکه انقلاب ما دارای فراز و نشیب‌های بسیاری بوده، اما هرگز از مسیر خود منحرف نشده است، خاطر نشان کرد: باید هیئت‌های اجرایی و نظارت با رعایت اصل امانتداری از این ودیعه الهی حفاظت کنند تا از این طریق امنیت ملی محقق شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی وظیفه همه را تلاش برای حضور حداکثری مردم دانست و گفت: دشمنان هم‌اکنون به حضور مردم در پای صندوق‌های رأی چشم دوخته تا در صورت کمرنگ بودن مشارکت از آن حربه‌ای بسازند و علیه منافع کشور از آن استفاده کنند.

عارفی مردم را صاحب نظام جمهوری اسلامی خواند و بیان داشت: سرنوشت و امنیت کشور بستگی به برگزاری و سلامت انتخابات دارد، بنابراین می‌طلبد با حضور حداکثری دشمنان را مأیوس و ناامید کرد.

وی عزت و عظمت نظام و استمرار و بقای آن را مدیون ولایت فقیه دانست و اذعان داشت: ملت ایران همان افتخارآفرینان حماسه 9 دی ماه هستند که با صلابت و بصیرت از نظام جمهوری اسلامی، انقلاب و ولایت فقیه حمایت می‌کنند.

عارفی با اشاره به اصلاح قوانین انتخابات و اعتبارات آنها در جلسه‌های فوق‌العاده خاطر نشان کرد: تصویب بودجه بیش از دو ماه به طول انجامید، اما سرانجام بودجه‌ای شفاف و عملیاتی به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه در بودجه سال جاری به ایثارگران توجه ویژه‌ای صورت گرفته است، اظهار داشت: همچنین برای اشتغال و سرمایه‌گذاری به دقت تصمیم‌گیری شد و امیدواریم که دولت آینده بودجه سال 93 را به موقع به مجلس تحویل دهد.

انتهای پیام/80001/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول