اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد خبر داد

مشارکت 76 درصدی مردم اسدآباد در انتخابات

فرماندار اسدآباد از مشارکت 76 درصدی مردم اسدآباد در انتخابات خبر داد و گفت: در شهرستان اسدآباد یکی از سالم‌ترین انتخابات را برگزار کردیم و هیچ گونه مسئله‌ای در انتخابات به وجود نیامد.

مشارکت 76 درصدی مردم اسدآباد در انتخابات

حمزه عبدکوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه بیش از 76 درصد از مردم اسدآباد در انتخابات شرکت کردند اظهار داشت: در انتخابات روز 24 خرداد مردم اسدآباد حضوری چشمگیر داشتند و در انتخابات ریاست جمهوری 76.42 درصد و در انتخابات شوراها بیش از 77 درصد مشارکت کردند.

وی ادامه داد: مردم اسدآباد در انتخابات دور گذشته مجلس شورای اسلامی 68.2 درصد مشارکت داشتند، اما در این دوره با حضوری بیشتر شاهد رشد مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات بودیم.

فرماندار شهرستان اسدآباد متذکر شد: تعداد واجدین شرایط رأی دادن در شهرستان 77 هزار و 150 نفر بود که تعداد 58 هزار و 963 نفر با حضور در پای صندوق‌های رأی به کاندیداهای مورد نظر خود رأی دادند. 

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه اسدآباد یکی از سالم‌ترین انتخابات را برگزار کرده اذعان داشت: تخلفات بسیار جزئی داشتیم که این موارد قابلیت شکایت نداشت و با تذکر به کاندیداها رفع شدند.

انتهای پیام/‌89019/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول