اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان خبر داد

ارائه 16 ساعت برنامه با موضوع انتخابات توسط صدا و سیمای زنجان

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان از ارائه بیش از 16 ساعت برنامه با موضوع انتخابات در استان خبر داد.

ارائه 16 ساعت برنامه با موضوع انتخابات توسط صدا و سیمای زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان ظهر امروز در جلسه‌ای در جمع عوامل اجرایی انتخابات اظهار داشت: تعامل بسیار خوبی بین هیئت‌های اجرایی، ستاد انتخاباتی و فرمانداران استان زنجان با صدا و سیما صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در هر لحظه‌ای که مسئولان می‌خواستند اطلاع‌رسانی‌های لازم به مردم صورت می‌گرفت، خاطرنشان کرد: اقدامات و برنامه‌های صدا و سیمای استان زنجان در زمینه انتخابات از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود.

صفری با بیان اینکه حدود 578 ساعت برنامه با موضوع انتخابات توسط صدا و سیمای استان زنجان تولید و پخش شده است، تصریح کرد: 75 درصد از برنامه‌ها تولید و 25 درصد نیز تامین شده است.

وی با تاکید بر اینکه هدف صدا و سیمای استان زنجان به تصویر کشیدن شور و نشاط انتخاباتی بوده است، اضافه کرد: در روز انتخابات نیز صدا و سیما از ساعت هفت صبح در تلویزیون و رادیو ویژه برنامه‌های خود را آغاز کرده بود.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با بیان اینکه ارائه برنامه‌هایی به مدت 16.30 ساعت رکورد بسیار خوبی بود، یادآور شد: 9 اکیپ پرتابل به منظور تهیه برنامه‌های تلویزیونی در سطح شهر فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه شش اکیپ برنامه‌های خبری را در سطح شهر تهیه و ارائه می‌کردند، ادامه داد: سه اکیپ نیز به تهیه برنامه‌های رادیویی در سطح شهر با موضوع انتخاباتی اقدام می‌کردند.

صفری با بیان اینکه 350 نفر از عوامل صدا و سیمای استان زنجان به منظور تولید برنامه فعالیت داشتند، اذعان داشت: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی با انجام این اقدامات به وظیفه خود عمل کرده است.

وی یادآور شد: تایید عملکرد صدا و سیما در زمینه انتخابات توسط مقام معظم رهبری افتخار بزرگی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73006/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول