اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام جلالی در جمع مردم جیرفت مطرح کرد

‌انتظار ‌صحبت از آشتی ملی در صداو‌سیما نداشتیم/قهر ملت ایران با آمریکا و رژیم صهیونیستی است

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی گفت: مقاومت، استکبارستیزی، ساده زیستی، محرومیت‌زدایی، توجه به معیشت مردم، احیای ارزش‌های اسلامی، گفتمان سعید جلیلی است که امیدواریم همه در راستای ترویج آن تلاش کنند.

‌انتظار ‌صحبت از آشتی ملی در صداو‌سیما نداشتیم/قهر ملت ایران با آمریکا و رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام حسین جلالی امروز در حاشیه دیدار سعید جلیلی با مردم جیرفت اظهار داشت: امروز همه مردم ایران باید با حضور چشمگیر خود در آزمون بزرگ الهی نقشه‌های دشمن را خنثی کرده و برگ برنده‌ای در دست جمهوری اسلامی برای شکست دشمنان قسم خورده باشند.

وی افزود: امیدواریم ملت ایران با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی همان‌طور که در آزمون‌های قبل سرافراز و سربلند بیرون آمدند در این دوره از انتخابات نیز با انتخاب هوشمندانه و آگاهانه بار دیگر بصیرت خود در روز 24 خرداد ماه را به نمایش بگذارند.

جلالی با اشاره به اینکه مردم هم‌اکنون در حال پیگیری برنامه‌های کاندیداها و رصد کردن شرایط موجود هستند، تصریح کرد: از برخی از کاندیداها که به ظاهر خود را اصولگرا معرفی می‌کنند، انتظار نداشتیم در سیمای جمهوری اسلامی صحبت از آشتی ملت ایران کنند.

وی با تأکید بر اینکه قهر ما با آمریکا و رژیم صهیونیستی است، ابراز داشت: ما این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسیم، خوی استکباری آمریکا نیز اجازه نمی‌دهد که ما با آمریکا آشتی کنیم.

جلالی با بیان اینکه سعید جلیلی معتقد است که ما اکنون به پشت خیمه دشمن رسیده‌ایم و تنها یک یا حسین (ع) تا پیروزی فاصله داریم، عنوان کرد: امروز سوریه، حزب‌الله لبنان و غزه رژیم صهیونیستی را در محاصره گرفته و از ترس شیعیان جنوب لبنان وحشت بر بدن آنان افتاده است، بنابراین در این شرایط ما در اقتدار قرار داریم.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی با اشاره به اینکه چرا برخی‌ها ترس از شعار هولوکاست دارند و در تبلیغات انتخاباتی خود صحبت از گشت ارشاد و سازش می‌کنند، گفت: مقاومت، استکبارستیزی، ساده‌زیستی، محرومیت‌زدایی، توجه به معیشت مردم، احیای ارزش‌های اسلامی گفتمان سعید جلیلی است که امیدواریم، همه در راستای ترویج آن تلاش کنند.

جلالی اولویت اصلی را دین اسلام خواند و بیان داشت: با توجه به فرمایش امام راحل که فرمودند «به داد اسلام برسید، اسلام در خطر است»، اگر امروز کشور ایران به بیش از 300 هزار شهید گلگون کفن مزین است به دلیل استقلال و هیهات من‌الذلة و تبعیت ما از امام حسین (ع) است.

وی با تأکید بر اینکه ما نسبت به آمریکا کوتاه نمی‌آییم، اذعان داشت: برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری که صحبت از سازش، تسلیم و مذاکره با آمریکا می‌کنند، بدانند، دین ما در اولویت اصلی قرار دارد.

جلالی استکبار را دشمن دین مسلمانان ذکر و خاطر نشان کرد: آنان از اسلام ناراضی هستند، زیرا اسلام در گام اول حفظ ارزش‌های اسلامی، دفاع مقدس و خون شهدا قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهدای ما جان خود را برای نان و آب و تورم و اقتصاد فدا نکرده‌اند، اظهار داشت: ما معتقد هستیم که اگر دینداری و فرهنگ دینی و اسلامی ترویج یابد، قطعاً می‌توانیم، معیشت مردم را نیز عزتمندانه تأمین کنیم.

جلالی افزود: ما امروز با طیب خاطر و اعتماد به نفس به سعید جلیلی به عنوان نماد ساده‌زیستی، پرهیز از اشرافیت و تجمل‌گرایی و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و آمریکا رأی می‌دهیم و محرومیت‌زدایی منطقه جنوب کرمان را در گفتمان وی تحقق یافته می‌بینیم.

انتهای پیام/80001/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول