اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فولادگر:

صدا و سیمای اصفهان در مورد دغدغه‌های اصفهان مناظره برگزار کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیمای اصفهان می‌تواند با ابتکاری جدید مناظره‌هایی با نمایندگان کاندیدای ریاست جمهوری در استان و نیز مطالبات استان اصفهان برنامه‌ اجرا کند.

صدا و سیمای اصفهان در مورد دغدغه‌های اصفهان مناظره برگزار کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمیدرضا فولادگر در مراسم آیین بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه پنج اصفهان با اشاره به حضور در جلسه مجمع نمایندگان استان که با حضور رئیس‌جمهور انجام شد، اظهار کرد: در این جلسه نمایندگان اصفهان به مظلومیت اصفهان اشاره و در مورد مواردی همچون بودجه، آب،سرمایه‌گذاری، تولید و صنعت بحث شد.

وی با بیان اینکه در حق استان اصفهان کم‌لطفی شده است، افزود: بیشترین کم‌لطفی در زمینه نیروی مدیریتی و اصفهان زدایی، بودجه جاری و مسئله آب بوده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  در حالی است که مردم اصفهان بیشترین حق را به واسطه انتخابات ریاست جمهوری داشتند اما به اصفهان کم‌لطفی شد و بازتاب آن نیز در سفر اخیر ریاست جمهوری به اصفهان از سوی مردم کاملا مشهود بود.

وی ادامه داد: در مورد مسئله آب این احساس در مردم اصفهان به وجود آمد که در حق استان اصفهان اجحاف می‌شود.

فولادگر با بیان اینکه دولت 30 درصد می‌تواند در پروژه‌های آب‌رسانی مشارکت و بقیه باید توسط مشارکت بخش خصوصی انجام شود، گفت: البته صنایع که جزء بهره‌برداران آب هستند نیز می‌توانند در پروژه‌های آبی مشارکت داشته باشند.

وی افزود: در راستای طرح انتقال آب، طرح انتقال آب از تاجیکستان در دست بررسی و به نظر اجرایی‌تر می‌رسد،که در صورت به نتیجه رسیدن از سمت افغانستان این پروژه اجرایی می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:در بحث بودجه اصفهان کم‌لطفی و این کوتاهی هم از سوی دولت و هم از سوی مجلس است، چرا که به دلیل حساسیت‌هایی که روی اصفهان است ردیف بودجه‌ای برای اصفهان نمی‌توان در نظر گرفت.

وی با اشاره به بحث تجمیع انتخابات ریاست جمهوری با شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تجربه نشان داده است که تجمیع انتخابات شورای شهر با مجلس شورای اسلامی سبب افزایش مشارکت شد.

فولادگر اضافه کرد: هر چند معتقد هستم نباید انتخابات ریاست جمهوری بر انتخابات شورا سایه بیاندازد اما تجمیع این انتخابات می‌تواند به مشارکت بیشتر در انتخابات کمک کند.

وی ادامه داد: استان اصفهان در دوره‌های قبلی نسبت به سایر استانها بیشترین مشارکت را داشتند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش‌بینی می‌شود،در این دوره نرخ مشارکت عمومی در انتخابات بیشتر باشد.

وی همچنین در مورد برنامه‌های صدا و سیما و مناظره‌های کاندیدای ریاست جمهوری اظهار کرد: برنامه‌های صدا و سیما نباید تحت‌الشعاع ریاست جمهوری باشد.

فولادگر افزود: صدا و سیمای اصفهان نیز می‌تواند با ابتکاری جدید مناظره‌هایی با نمایندگان کاندیدای ریاست جمهوری در استان و نیز مطالبات استان اصفهان برنامه‌ اجرا کند.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس هم با حضور خود در این برنامه‌ها می‌توانند به مناظره پرداخته و نیز شور انتخاباتی را افزایش دهند.

انتهای پیام/63012/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول