اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

خلق حماسه سیاسی پاسخ کوبنده به هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان است

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: خلق حماسه سیاسی توسط ملت ایران پاسخ کوبنده‌ای به هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان است.

خلق حماسه سیاسی پاسخ کوبنده به هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان است

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر از حضور چشمگیر و حماسی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان خرمشهر در انتخابات روز 24 خرداد تقدیر و تشکر کرد و اظهار کرد: مردم این شهرستان همگام با ملت غیور کشورمان، با حضور حماسی و غرورآفرین در پای صندوق‌های رای، پاسخی دندان شکن و کوبنده به هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی و انقلاب دادند.

وی افزود: مردم ایران بار دیگر با خلق حماسه سیاسی در انتخابات به مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خلق حماسه باشکوه سیاسی امید دشمنان را به یاس تبدیل کرد و دشمنان بار دیگر متوجه شدند که مردم همچنان پشتیبان نظام و رهبرشان هستند.

وی بیان کرد: این حضور گسترده مردم ایران، تضمین کننده بقای انقلاب و مهر تائیدی بر ناکامی تحریم‌ها و تهدیدات دشمن خواهد بود.

سامری با اشاره به اینکه ملت ایران با این حضور گسترده نشان داد که همیشه بیدار است و آرزوهای بدخواهان را بر باد خواهد داد، گفت: آرزوی توفیق و سلامت برای ملت ایران، آینده‌ای رو به رشد و پیشرفت و فرداهایی روشن‌تر از امروز را از خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام/72001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول