اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سازمان بسیج رسانه خوزستان

مردم با خلق حماسه سیاسی دشمنان را مایوس کردند

سازمان بسیج رسانه خوزستان با صدور بیانیه‌ای آورده است: آفرین بر ملت ایران که بار دیگر با خلق حماسه سیاسی، دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس کردید.

مردم با خلق حماسه سیاسی دشمنان را مایوس کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، سازمان بسیج رسانه خوزستان با صدور بیانیه‌ای ضمن تشکر از آحاد ملت ایران برای حضور پرشور در چهارمین دوره انتخابات شورا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس خوزستان ارسال شده، عنوان کرده است: خدا را شکر و سپاس که طراوت حضور و نشاط ملی و عزم و اراده آهنین و همدلی و پیروی از مکتب ولایت و رهبری را به ما ارزانی داشته است.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: درود خداوند بر شما ملت غیرتمند؛ و آفرین به این عزم و اراده و همدلی شما؛ آفرین بر این شور و نشاط و بصیرت و همت، که بار دیگر با خلق حماسه سیاسی، دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس کردید.

سازمان بسیج رسانه خوزستان همچنین در این بیانیه آورده است: ما بسیجیان از حضور گسترده و چشمگیر ملت صبور و سرافراز ایران در پیروزی از فرمان ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه‌ای و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه سیاسی را به مقام معظم رهبری و ملت غیور ایران تبریک عرض می‌کنیم و از خداوند منان، پیروزی و سربلندی اسلام و مسلمین را در تمام عرصه‌ها خواستاریم.

انتهای پیام/72001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول