اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

وجود 117 هزار واحد مسکن مهر در خراسان‌رضوی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌رضوی گفت: در مجموع 117 هزار و 426 واحد مسکن مهر در استان وجود دارد.

وجود 117 هزار واحد مسکن مهر در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسن واحدی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن مهر خراسان‌رضوی اظهار داشت: از این تعداد 74 هزار واحد شرح تعیین تکلیف شده که 54 هزار واحد افتتاح شده یا در مرحله بهره‌برداری است و 20 هزار واحد دیگر نیز در دستور کار برای افتتاح قرار گرفته است.

وی افزود: از تعداد مسکن مهر آماده افتتاح 71.6 درصد مربوط به شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت است.

واحدی اظهار کرد: در این بخش 55 هزار و 999 واحد مسکن مهر ساخته شده است که همگی آنها تا پایان اسفندماه سال جاری به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: 65 درصد از واحدهای مسکن مهر زیر 25 هزار نفر در مرحله افتتاح و آماده برای افتتاح است و 35 درصد باقی مانده در این بخش به مرور زمان در شهریور، آذر و اسفندماه سال جاری افتتاح می‌شود.

واحدی افزود: تعداد مسکن مهر افتتاح شده بینالود 3 هزار و 97 واحد است و اعضای شورای مسکن مهر استان باید نظرات خود را در راستای جذب متقاضی برای مسکن مهر بینالود به دبیرخانه ارسال کنند.

وی تاکید کرد: از مجموع 117 هزار و احد مسکن مهر استان، برق‌رسانی به 67 هزار و 559 واحد با صرف هزینه‌ای بالغ بر 32 میلیارد ریال صورت گرفته است و برای برق‌رسانی به 49 هزار واحد باقی مانده 19 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

معاون استاندار خراسان‌رضوی به لوله‌گذاری 355 کیلومتری انشعاب آب در کل واحدهای مسکن مهر استان اشاره کرد و گفت: همچنین تاکنون در مجموع 144 کیلومتر لوله‌گذاری انشعابات فاضلاب در سطح و احدهای مسکن مهر استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول