اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان شهریور ماه

5 هزار و 265 واحد مسکن مهر در همدان افتتاح می‌شود

فرماندار همدان گفت: تا پایان شهریور ماه 5 هزار و 265 واحد مسکن مهر در همدان افتتاح خواهد شد.

5 هزار و 265 واحد مسکن مهر در همدان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، حسن قهرمانی مطلق در کارگروه زیربنایی و تأمین مسکن شهرستان همدان در محل سایت امیداکباتان همدان، مسکن مهر را یکی از درخشان‌ترین کارنامه‌های خروجی دولت نهم و دهم بیان کرد.

وی رسیدن به رقم بیش از 97 درصدی در بحث مسکن روستایی و 98.5 درصدی آسفالت روستاها را نمونه‌ای از اتفاقات اثرگذار دولت نهم و دهم دانست.

فرماندار شهرستان همدان تأکید کرد: نکته مهم این است که باید در چارچوب خط ولایت حرکت کنیم زیرا تمام توفیقات به دست آمده حاصل رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

وی از در دست اجرایی بودن 13 هزار و 251 واحد مسکن مهر در سطح شهرستان همدان خبر داد و افزود: تا پایان شهریور ماه پنج هزار و 265 واحد افتتاح خواهد شد.

قهرمانی‌مطلق با بیان اینکه بیش از 10 هزار واحد مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده، اظهار داشت: در بحث بافت فرسوده نیز بیش از دو هزار و 500 واحد را در دست اجرا داریم.

وی تصریح کرد: در سال 91 پنج هزار و 868 واحد به بهره‌برداری رسید.

فرماندار همدان از اختصاص 332 میلیارد تومان تسهیلات توسط دولت در مسکن مهر شهرستان همدان خبر داد و گفت: در بخش یارانه‌ها نیز بیشترین یارانه مسکن مهر با هفت میلیارد تومان به شهرستان همدان اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: مسکن مهر همدان به لحاظ کمیت، عده و مکان‌یابی جزو بهترین مسکن مهرهای کشور است.

قهرمانی‌مطلق ضمن تقدیر از تلا‌ش‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان در بخش مسکن مهر اظهار داشت: در بخش گاز 5.3 دهم میلیارد تومان، در برق 4.6 دهم میلیارد تومان و در آب و فاضلاب نیز 5 میلیارد و 960 میلیون تومان یارانه‌ای بود که در این بخش هزینه شد.

گفتنی سایت امیداکباتان همدان با دو هزار و 237 واحد مسکن مهر و پیشرفت فیزیکی 94 درصد مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

همچنین در این جلسه مقرر شد شرکت مخابرات شهرستان همدان طی دو هفته تأسیسات مخابراتی را برقرار و برای آنتن‌دهی تلفن‌های همراه نیز چاره‌اندیشی کند.

همچنین شرکت برق نیز تا 22 خرداد ماه مهلت دارد تا زمین مورد نظر برای عبور تأسیسات خود را دریافت نماید.

مهلت 25 روزه به شرکت آب و فاضلاب برای نصب انشعابات با شرط اینکه تعاونی‌ها مشکلی نداشته باشند و تشکیل جلسه‌ای برای تعیین تکلیف تعاونی‌های تعطیل از دیگر مصوبات این جلسه بود.      

انتهای پیام/89017/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول