اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:‌

مسائل معیشتی مردم باید از اولویت‌های رئیس جمهور منتخب باشد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ مسائل معیشتی و فرهنگ مردم باید از اولویت‌های برنامه‌های رئیس جمهور منتخب باشد.

مسائل معیشتی مردم باید از اولویت‌های رئیس جمهور منتخب باشد

احمد امیرآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اولویت‌های رئیس جمهور آینده اظهار داشت:‌ اولویت برنامه‌های رئیس جمهور بعدی باید مسائل معیشتی و فرهنگ مردم باشد و این دو موضوع بسیار مهم است، منتخب ملت باید از مسائل حاشیه‌ای پرهیز کند و به دنبال حل مشکلات اساسی کشور و مردم باشد.

وی اضافه کرد:‌ رئیس جمهور بعدی باید در خط ولایت باشد و در مقابل دشمنان و استکبار مقاومت کند. او باید مشکلات اساسی مردم را در نظر داشته باشد و آنها را حل کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت هماهنگی رئیس جمهور با دیگر قوا گفت:‌ رئیس جمهور باید با مجلس همراه و هماهنگ باشد و به دنبال ایجاد تنش در کشور نباشد. مشکلات جوانان و بحث اشتغال از مسائل مهمی است که باید برای حل آن برنامه‌هایی داشته باشد.

وی تاکید کرد: منتخب ملت باید در حل مشکلات کشور از ظرفیت‌های همه بخش‌ها استفاده کند.

امیرآبادی با اشاره به ضرورت حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ملت با حضور گسترده در انتخابات 24 خرداد حماسه سیاسی مد نظر رهبر معظم انقلاب را خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/2258/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول