اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه اعلام کرد

مشارکت 84 درصدی قروه‌ای‌ها در انتخابات 24 خردادماه / روحانی در صدر منتخبین مردم قروه

فرماندار قروه گفت: مردم این شهرستان با مشارکت 84 درصدی در خلق حماسه سیاسی، جایگاه نخست کردستان را در این زمینه به خود اختصاص دادند.

مشارکت 84 درصدی قروه‌ای‌ها در انتخابات 24 خردادماه / روحانی در صدر منتخبین مردم قروه

 محمدرسول شیخی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه، گفت:  مردم این شهرستان با حضوری پرشور و حماسی در صحنه، تعیین سرنوشت خود با قاطعیت مهر باطل بر ترفندهای شوم دشمنان خود زدند.

فرماندار قروه با اشاره به اینکه از مردم قروه که همواره مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی خود هستند، انتظاری جز این نمی‌رفت، تصریح کرد: میزان مشارکت مردم قروه در انتخابات ریاست جمهوری دور دهم، 83 درصد بود که این میزان در دوره یازدهم  یک درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی، میزان تعرفه تحویلی به شعب اخذ رای را 103 هزار و 700 برگ اعلام کرد و افزود: از این تعداد 81 هزار و 933 برگ تعرفه مصرف شده که کل آرای ماخوذه داخل صندوق‌های اخذ رای 81 هزار و 816 برگ است.

شیخی‌زاده تعرفه‌های باطله غیرمأخوذه را 5 برگ و برگه‌های باطله ماخوذه را 2 هزار و 656 برگ اعلام و اظهار داشت: کل برگ رای ماخوذه 81 هزار و 816 برگ بوده است که مجموع آرا صحیح و باطله درون صندوق‌ها 81 هزار و 816 برگ بود که از این تعداد 79 هزار و 160 برگ رای اخذ شده صحیح  است.

وی، برگ تعرفه سفید مصرف نشده را 21 هزار و 767 برگ اعلام کرد.

فرماندار قروه تصریح کرد: از میان داوطلبان ریاست جمهوری دوره یازدهم، آقای حسن روحانی با کسب 48 هزار و 368 رای ، یعنی 5/61 درصد آرا اخذ شده، بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

شیخی‌زاده در پایان افزود: آقایان محمدباقر قالیباف با 13 هزارو 971 رای، سعید جلیلی با 6 هزار و 448 رای، محسن رضایی میرقائد با 6هزار و 95 رای، علی‌اکبر ولایتی با 3 هزار و 415 رای و سیدمحمد غرضی با 863 رای، در رده‌های بعدی انتخاب مردم قروه قرار گرفتند.

انتهای پیام/79009/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول