اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان:

حضور مردم دفاع تمام قد از حریم ولایت و حقانیت جمهوری اسلامی ایران بود

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی نمودی حقیقی در دلبستگی به نظام اسلامی و تبعیت از خط ولایت و رهبری صالح جامعه بود که حقانیت جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

حضور مردم دفاع تمام قد از حریم ولایت و حقانیت جمهوری اسلامی ایران بود

آیت‌الله سیدابراهیم سیدحاتمی به دنبال خلق حماسه پرشور سیاسی در کشور و استان اردبیل با مشارکت 75 درصدی مردم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: روز 24 خرداد را می‌توان به عنوان عید واقعی امت اسلامی در شکستن شاخ دشمنان و مستکبران توصیف کرد که این ملت بار دیگر دندان طمع استکبار را کند و زمینه و بستری را فراهم کرد تا انقلاب اسلامی در ابعاد مردم‌سالاری دینی و پشتوانه حقیقی، حقیقت و ذات خود را به نمایش بگذارد.

وی با یادآوری اینکه در خلق حماسه سیاسی 24 خرداد، مردم به صورت تمام عیار منویات مقام معظم رهبری را عمل کرده و به تبعیت از این مسیر پای فشردند، تصریح کرد: مردم با حضور در انتخابات نه تنها به وظیفه شرعی و دینی خود عمل کردند بلکه به خواسته و مطالبه بحق مقام معظم رهبری جامه عمل پوشاندند.

سید‌حاتمی خاطر نشان کرد: مشارکت بالای مردم نه تنها دنیا را شگفت‌زده کرده و به حیرت فرو برده است بلکه انتخابات دیروز بار دیگر نمودی از دموکراسی حقیقی و رأی قاطع ملت به اصل و حقیقت نظام بود که در اینجا باید از عموم مردم و آنهایی که با عشق و خلوص در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند، قدردانی کنیم.

عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: قطعاً این حضور بسیاری از تهدیدات رنگین دشمن را به فرصت تبدیل کرده و جمهوری اسلامی ایران را در موضع قدرت و برتری قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: رئیس جمهوری که با بیشترین آرای مردم انتخاب شود در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی به واسطه همین پشتیبانی می‌تواند حقیقت سخن ملت ایران را به کرسی بنشاند و اجازه ندهد حق و حقوق این ملت ضایع و باطل شود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود یادآور شد: خلق حماسه سیاسی دیروز در حقیقت پاسخ کوبنده به تمام فتنه‌گری‌ها و گستاخی‌های آمریکا و همدستانش بود که همه فهمیدند انتخابات در ایران انتخاباتی با پشتوانه حضور مردم و آگاهی و بصیرت آنها همراه است.

سیدحاتمی گفت: انتظار می‌رود دولت آینده در تکریم و تعظیم به این همه شور، شعور و اشتیاق صحنه و میدان را برای خلق یک حماسه اقتصادی با تدبیری شایسته فراهم کند تا به دشمنان اجازه ندهد کوچک‌ترین طمعی به انقلاب و نظام اسلامی داشته باشند.

انتهای پیام/62001/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول