اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام غرویان:

حضور پرشکوه مردم غرور ملی را تقویت کرد/ منتخب مردم روحیه تعامل داشته باشد

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه با اشاره به اینکه مسئولان باید دست از تفرقه بردارند و ملت را به سمت اتحاد و همدلی حرکت دهند، تصریح کرد: منتخب مردم باید روحیه تعامل داشته باشد.

حضور پرشکوه مردم غرور ملی را تقویت کرد/ منتخب مردم روحیه تعامل داشته باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن غرویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم ملت بصیر ایران با رهنمودهای رهبری و مشارکت عالمانه همه دلسوزان حضور بسیار چشمگیری در انتخابات داشتند.

وی اضافه کرد: از تمام کاندیداهای محترمی که احراز صلاحیت شدند و افرادی که ثبت نام کردند تا زمینه را برای ایجاد حماسه بزرگ ملی فراهم کنند اگر چه ردصلاحیت شدند و با تمکین از قانون حماسه سیاسی را رقم زدند، تشکر می‌کنیم.

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه با تاکید بر اینکه ملت ایران به دین، مملکت، رهبر و نظام خود عشق می‌ورزند، تصریح کرد: حضور پرشور مردم به تمام دنیا نشان داد مردم پای آرمان‌های انقلاب و شهدا هستند.

*مسئولان تفرقه را کنار بگذارند

غرویان با اشاره به اینکه مسئولان نظام باید به خواسته‌های مردم توجه کنند اضافه کرد: مسئولان باید دست از تفرقه بردارند و ملت را به سمت اتحاد و همدلی حرکت دهند.

وی با تاکید بر اینکه حضور چشمگیر مردم در انتخابات توسط رسانه‌های بیگانه با جدیت تعقیب می‌شود، خاطرنشان کرد: انعکاس بین‌المللی این حضور حماسی نشان داد ملت ایران در عهد و پیمان خود با نظام سستی نمی‌کند.   

*حضور پرشکوه مردم غرور ملی را تقویت کرد

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه با اشاره به اینکه وقتی انعکاس بین‌المللی این حضور پرشور را در رسانه‌های بین‌المللی پیگیری می‌کنیم غرور ملی در انسان به وجود می‌آید، تصریح کرد: این حضور افتخار آمیز مردم ایران در عزت بین‌المللی ما بسیار تاثیرگذار است و بیداری اسلامی را در کشورهای اسلامی تقویت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه حضور پرشکوه مردم قدرت ملی نظام را در جهان نشان داد خاطرنشان کرد: ما باید عزت و افتخار ملی خود را همراه با درایت و عقلانیت در جهان امروز به اثبات برسانیم و این انتخابات مقدمه حضور مقتدرانه در صحنه‌های بین‌المللی است.

*منتخب مردم روحیه تعامل داشته باشد

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه با اشاره به اینکه امیدوار هستیم کاندیداهای منتخب مردم از روحیه بالایی برخوردار باشد، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور جدید باید بتواند تعامل کند.

غرویان با توصیه به کاندیداهای ریاست جمهوری مبنی بر اینکه اکنون فضای رقابت تمام شده و باید در فضای رفاقت با یکدیگر همکاری کنند تصریح کرد: سایر کاندیداهایی که با وجود داشتن شایستگی نتوانستند رای بیاورند باید به کاندیداهای پیروز تبریک بگویند.

وی با تاکید بر اینکه ملت منتظر تعاملات و همکاری تمام کاندیداهایی که رای نیاورده‌اند با منتخب مردم هستند، اضافه کرد: مردم از بداخلاقی‌های گذشته خسته شده‌اند و منتظر همدلی و وحدت در جامعه هستند.

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه ضمن تشکر از تمام کسانی که در وزارت کشور حاضر شدند و شور و نشاط سیاسی را در جامعه رقم زدند، تصریح کرد: برخی افراد بودند که نمی‌خواستند در انتخابات شرکت کنند در حالی که نظام سیاسی خود را قبول دارند اما این افراد هم خوشبختانه در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و در جشن باشکوه حماسه سیاسی نقش آفرینی کردند.

*ارزش مردم را بدانیم

غرویان یکی دیگر از دلایل حضور مردم را حرکت‌های بسیار زیبای بزرگان و شاگردان حضرت امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: شاگردان حضرت امام(ره) در واقع پایه‌گذاران انقلاب اسلامی هستند که با بیانیه‌ها و در سخنان مختلف خود به شور و هیجان انتخابات افزودند.

وی با تاکید بر اینکه ارزش مردم باید بسیار از سوی مسئولان مورد تجلیل واقع شود، اضافه کرد: مردم همانند صحنه‌های دیگر انقلاب، نظام را در دنیا روسفید کردند.

انتهای پیام/78008/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول