اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی خلق حماسه 24 خردا

فرماندار اراک از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد

فرماندار اراک از حضور پرشور و یکپارچه مردم در انتخابات قدردانی کرد و خلق این عظمت را نشانه تبعیت مردم از رهبر معظم انقلاب دانست.

فرماندار اراک از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد

مسلم پورقاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مردم این استان و به ویژه شهرستان اراک مشارکت حداکثری در انتخابات داشتند که بر خود لازم می‌دانم به عنوان فرماندار اراک از هوشیاری و زمان‌شناسی این مردم قدردانی کنم.

وی تصریح کرد: مردم این شهرستان در این دوره از انتخابات مشارکت 90 درصدی داشتند و با مشارکت بالای خود نشان دادند همچنان به نظام و انقلاب وفادار بوده و خواهند بود.

فرماندار اراک ادامه داد: من دست تک تک مردان غیور ایران اسلامی را می‌بوسم که چنین زیبا به فرمان رهبر و مقتدای خویش لبیک گفته و حماسه‌ای از وحدت و همدلی و یکی شدن را روز گذشته به نمایش گذاشتند و حماسه آفریدند.

پورقاسیمان افزود: از خداوند متعال به خاطر خلق این انسان‌های بزرگ سپاسگزاری کرده و افتخار می‌کنم که خدمت نوکری به این مردم همیشه در صحنه را دارم.

وی خاطرنشان ساخت: پیروز انتخابات باید قدر این مردم را بداند، مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم را حل کند، چرا که این مردم لایق بهترین‌ها هستند.

فرماندار اراک همچنین از مسئولان صدا و سیما و خبرنگاران و خبرگزاری‌ها به ویژه خبرگزاری فارس که سهم به سزایی در اطلاع‌رسانی اخبار انتخاباتی داشتند تقدیر و تشکر کرد.

پورقاسمیان گفت: بیش از شش هزار نفر از همکاران ما روز گذشته در بحث انتخابات همکاری داشتند که به این عزیزان نیز خسته نباشید می‌گوییم.

انتهای پیام/87001/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول