اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اشنویه:

حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تمسخر دشمنان نظام شد

امام جمعه اشنویه گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد دشمنان را مورد تمسخر جهانیان قرار داد.

حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تمسخر دشمنان نظام شد

ماموستا مصطفی خاتمی عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تاثیر ایران در معادلات جهانی بالاست و پس از انتخابات نیز این تاثیرگذاری بیشتر می‌شود.

وی اضافه کرد: مردم ایران در فشرده‌ترین رقابت انتخاباتی در جمعیت‌های میلیونی در صف‌هایی طولانی که در مقابل مدارس و مساجد بسته شده بود در انتخابات شرکت کردند که این نشان‌دهنده همدلی و اتحاد است.

خاتمی خاطرنشان کرد: حقیقت این است که پیشرفت‌های بی‌شمار ملت ایران در نظر دولت‌های غربی خوش نمی‌آید و تنها جایی که می‌توان جواب دندان‌شکنی به توطئه‌های دشمنان داد، پای صندوق‌های رای است.

وی با اشاره به اینکه یکی از آزمون‌های فرا روی ملت ایران انتخابات بوده، ادامه داد: مردم ایران همواره از این امتحان سرفراز بیرون آمده‌اند.

امام جمعه اشنویه با بیان اینکه انتخابات نماد حاکمیت بر سرنوشت و رقم زدن تقدیر بوده همان‌گونه که امام خمینی (ره) بارها به آن اشاره فرموده‌اند، افزود: مهم‌ترین انتخابات در کشور ما انتخابات ریاست جمهوری بوده که نقش فراوانی در سرنوشت عمومی ملت ما دارد.

خاتمی تصریح کرد: فردی که پس از انتخابات با رأی مردم انتخاب می‌شود رئیس‌ جمهور همه مردم ایران بوده نه حزب و گروه خاص از این رو باید فرد منتخب برای رشد و تعالی کشور تلاش کند.

امام جمعه اشنویه اظهار داشت: عزتی که امروز سراسر ایران اسلامی را فرا گرفته مرهون ایستادگی وصف‌ناپذیر مردم در برابر توطئه‌های دشمنان است.

وی در زمینه شاخصه‌های رئیس جمهور منتخب گفت: باید فردی انتخاب شود که در برابر دشمنان اسلام محکم و استوار بایستد و از حقوق ملت ایران در برابر ظالمان جهانی دفاع کند.

وی اضافه کرد: امروز ما به رئیس جمهور شجاع، مقتدر، مدیر و مدبر نیاز داریم که بتواند در برابر زورگویان و استعمارگران تاریخ بشریت که امروز با یک ژست حقوق بشری به میدان مبارزه با نظام جمهوری اسلامی آمده‌اند بایستد و با عزت و اقتدار از حقوق ملت ایران دفاع کند.

خاتمی تصریح کرد: باید گزینه‌ای را انتخاب کنیم که از پشتیبانی قاطعانه ملت ایران بهره‌مند شود چرا که یک رئیس جمهور ضعیف با یک رای ضعیف هیچ وقت نمی‌تواند در عرصه‌های بین المللی از حقوق ملت ایران دفاع کند.

انتهای پیام/61009/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول