اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام مشترک امام جمعه و استاندار همدان

مردم همدان حماسه‌ای عظیم در عرصه سیاسی خلق کردند

امام جمعه و استاندار همدان طی پیام مشترکی از حماسه‌سازی مردم استان همدان همگام با ملت بزرگ ایران تشکر کردند.

مردم همدان حماسه‌ای عظیم در عرصه سیاسی خلق کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل استانداری استان همدان، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در تشکر از حماسه‌سازان سیاسی پیام مشترکی را صادر کردند.

در این پیام آمده: مردم استان همدان همگام با ملت بزرگ ایران 24 خرداد ماه حماسه‌ای عظیم در عرصه سیاسی خلق کردند که مهمترین پیام این حماسه باشکوه عشق مردم به نظام، ولایت و کشور است.

در ادامه می‌خوانیم: حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای بار دیگر تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد و این هوشیاری، دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی مردم در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب، نعمت بزرگی برای انقلاب اسلامی است.

در بخش دیگری از آن آمده: حضور باشکوه و مثال‌زدنی مردم در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس و پاسخ مثبت به ندای رهبر معظم انقلاب با حیرت و خشم دشمنان همراه شد.

در ادامه می‌خوانیم: این حضور و عصبانیت دشمنان تاییدی دیگر بر وجود بالنده جمهوری اسلامی ، به دلیل زنده بودن راه و یاد و اهداف امام در اذهان ملت است.

این بیانیه در پایان می‌افزاید: با قدردانی از حضور پر شور مردم و تمام عوامل برگزاری انتخابات، تحقق حماسه سیاسی در 24 خرداد ماه را به رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران به خصوص مردم انقلابی استان همدان تبریک می گوییم و امید آن داریم تا این حضور و حماسه، فرصتی برای خلق حماسه اقتصادی باشد.

انتهای پیام/89002/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول