اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس خبر داد

رشد 15 درصدی مشارکت مردم سلماس در انتخابات

فرماندار سلماس گفت: مشارکت مردم سلماس در انتخابات روز گذشته نسبت به دوره مشابه قبلی، 15 درصد رشد داشته و شمارش آرا در این شهرستان همچنان ادامه دارد.

رشد 15 درصدی مشارکت مردم سلماس در انتخابات

مرتضی نظری عصر امروز در گفت‌وگو با فارس در ارومیه اظهار داشت: مشارکت مردم سلماس در انتخابات روز گذشته نسبت به دوره مشابه قبلی، 15 درصد رشد داشته و شمارش آرا در این شهرستان هم‌چنان ادامه دارد.

وی به حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم سلحشور شهرستان سلماس در کنار ملت ایران به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

نظری با اشاره به شکست بدخواهان ملت ایران در انتخابات دیروز، اعلام کرد: معاندان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی و عوامل استکباری با وجود توسل به توطئه‌های گوناگون و رنگین به اهداف خود دست نیافتند.

وی با اعلام این خبر افزود: مشارکت مردم شهرستان سلماس در انتخابات دیروز تا به امروز 76.9 دهم درصد گزارش شده است که با اتمام شمارش آرا نیز بطور حتم افزایش می یابد.

نظری خاطرنشان کرد: به محض اتمام شمارش آرای مردم سلماس اخبار نهایی متعاقبا اعلام می‌شود.

وی از کلیه عوامل اجرائی این شهرستان، اعم از هیئت‌های نظارتی، اجرایی، بازرسی و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی که شرایط مطلوب برای برگزاری انتخابات پرشور و حماسی را فراهم کردند، تشکر و قدردانی کرد و افزود: در این میان از مشارکت مردم شهرستان سلماس و ملت ایران که حماسه ای بی‌نظیر خلق کردند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/61009/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول