اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوانسار:

تاکنون 45 درصد واجدین شرایط در خوانسار در انتخابات شرکت کرده‌اند

فرماندار خوانسار گفت: 42 شعبه اخذ رأی در خوانسار وجود دارد و تاکنون 45 درصد واجدین شرایط در خوانسار در انتخابات شرکت کرده‌اند.

تاکنون 45 درصد واجدین شرایط در خوانسار در انتخابات شرکت کرده‌اند

سید مجید پوراحمدی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه خوانسار جزو شهرستان‌های مذهبی اصفهان است، علمای این شهرستان نقش مهمی در تنویر افکار عمومی دارند.

وی افزود: بدین لحاظ حضور مردمی برای شرکت در انتخابات شهرستان خوانسار بسیار خوب بود و به یقین خلق حماسه سیاسی را شاهد خواهیم بود.

فرماندار خوانسار تأکید کرد: تاکنون 45 درصد واجدان شرایط  در خوانسار در انتخابات شرکت کرده‌اند و نسبت به سال‌های قبل حضور پررنگ‌تری را از مردم شاهد هستیم.

وی ادامه داد: 42 شعبه اخذ رأی در سطح شهر و روستاهای خوانسار  داریم و در مجموع بیش از یک هزار نفر کار انتخابات را در این شهرستان انجام می‌دهند.

پوراحمدی با بیان اینکه سه شعبه سیار در شهر و دو شعبه در روستا وجود دارد، تاکید کرد: این شهرستان حوزه‌های علمیه مطرح و بیش از 700 طلبه دارد و علما و روحانیون این شهرستان به عنوان الگویی برای مردم از ابتدای صبح در انتخابت شرکت کردند.

انتهای پیام/63008/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول