اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی

210 بازرس بر روند انتخابات نظارت دارند

رئیس هیئت نظارت انتخابات استان مرکزی گفت: 210 بازرس امروز با حضور در شعبات اخذ رأی بر روند برگزاری سالم انتخابات نظارت دارند.

210 بازرس بر روند انتخابات نظارت دارند

سعید آقاصادقی امروز در گفت‌وگو خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: علاوه بر این 210 بازرس، پنج بازرس از ویژه وزارت کشور بر روند انتخابات این استان نظارت دارند.

وی تصریح کرد: استراتژی بازرسان انتخاباتی پیشگیری از تخلف و تنش است که خوشبختانه از ساعات اولیه رأی‌گیری تمام بازرسان با حضور در حوزه‌های انتخابیه و شعب شهری و روستایی مسایل انتخاباتی را دنبال می‌کنند.

رئیس ستاد بازرسی استان مرکزی افزود: طبق گزارش‌های واصله تاکنون تخلفی از سوی نامزدها و هواداران آنها در استان واصل نشده است.

آقاصادقی، تعداد اعضای فعال ستاد بازرسی انتخابات استان را پنج نفر اعلام کرد و گفت: در هریک از 12 شهرستان و 23 بخش استان یک ستاد سه نفره بازرسی با دقت از سلامت انتخابات مراقبت می‌کنند.

وی با اشاره به حضور مردم در اولین ساعات اخذ رأی و ادامه این حماسه بزرگ در پای صندوق‌های اخذ رأی اظهار داشت: مردم با حضور باشکوه خود بار دیگر به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفته و با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید عهد و پیمان کردند.

رئیس ستاد بازرسی استان مرکزی در پایان عنوان کرد: مردم‌سالاری دینی امروز در پای صندوق‌های اخذ رأی بیش از پیش متبلور شد و مردم نشان دادند در خط ولایت بوده و همواره در تمامی صحنه‌ها حضوری پررنگ خواهند داشت.

انتهای پیام/87008/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول