اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 ـ 412

عاشور: راه‎اندازی بزرگ‌ترین و زیباترین استودیوی خبری ستاد انتخابات کشور در گلستان

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گلستان گفت: بزرگترین و زیباترین استودیوی خبری ستاد انتخابات کشور در گلستان راه‎اندازی شده است.

عاشور: راه‎اندازی بزرگ‌ترین و زیباترین استودیوی خبری ستاد انتخابات کشور در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین عاشور بعدازظهر امروز در جمع اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان گلستان اظهار داشت: با توجه به شعار «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» از سوی رهبر معظم انقلاب و خلق یک صحنه باشکوه از اراده مردم بر آن شدیم تا با استفاده از همه ظرفیت و توان، همدلی و عظمت مشارکت مردم را به اقصی‎نقاط دنیا مخابره کنیم. 

تجریه خوب میز خبر انتخابات مجلس موجب راه‌اندازی این استودیوی خبری است

وی با اشاره به عملکرد خوب خبری ستاد انتخابات گلستان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با بهره‎گیری از تجربیات گذشته و استقبال خوب مردم همچنین صدا و سیمای مرکز استان این استودیوی خبری راه‎اندازی شده است.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات گلستان خاطرنشان کرد: دبیرخانه ستاد انتخابات استان فعالیت خود را در مقابل خبرنگاران از ابتدای شروع اخذ رأی آغاز کرد و خبرگزاری‎های رسمی کشور از جمله فارس، مهر، ایرنا، شبستان با حضور در این استودیوی خبری، تلاش دست‎اندرکاران برگزاری انتخابات را منعکس می‎کنند. 

 

 

میز خبری آماده انعکاس سریع‌ترین اخبار است

عاشور، راه‎اندازی میز خبری ستاد انتخابات استان را به فال نیک گرفت و گفت: این میز خبری آماده انعکاس سریع‌ترین اخبار است.

وی بیان داشت: استودیوی خبری ستاد انتخابات استان گلستان به پیشنهاد استاندار از دوره‎های قبلی انتخابات تشکیل شد.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات گلستان، افزود: با توجه به ایجاد استودیوی خبری ستاد انتخابات در مجلس شورای اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال گذشته یکی از استودیوهای بسیار زیبا و شاید در کشور که در نوع خود منحصر به فرد است فعال شد که در آن جاذبه‎های بصری بسیار زیبای طبیعت به کار برده شده است.

عاشور بیان داشت: حضور همه اعضای ستاد انتخابات در استودیو دبیرخانه در یک‌سو، خبرگزاری‎های رسمی کشور نیز در سوی دیگر همگی آماده برای انعکاس «حماسه سیاسی» و انتخابات پرشور کشور است. 

خبرگزاری‎ها در سریع‌ترین زمان خبرهای انتخاباتی را منعکس می‎کنند

وی با بیان اینکه در این استودیو، صداوسیمای مرکز گلستان به صورت زنده برنامه‎های خود را اجرا می‎کنند، خاطرنشان کرد: خبرگزاری‎ها در سریع‌ترین زمان ممکن خبرهای انتخاباتی را از ستاد انتخابات دریافت و آن را منعکس می‎کنند.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات گلستان، یادآور شد: آخرین خبرها و رخدادهای انتخابات استان از واحد خبر صدا و سیمای مرکز گلستان هر یک ساعت و در رادیو نیز هر نیم ساعت به سمع و نظر مردم خواهد رسید. 

بیش از 80 عکاس نیز در کارگاه آموزشی مستندسازی شرکت کردند

عاشور اظهار داشت: 100 عکاس و تصویربردار در سطح استان این حماسه پرشور را به تصویر می‎کشند و بیش از 80 عکاس نیز در کارگاه آموزشی مستندسازی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارش‌های خوبی مبنی بر مشارکت مردمی گلستان در خلق حماسه سیاسی گزارش شده است، اذعان کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات همواره توطئه‎های دشمن را خنثی کرده و اقتدار نظام را به جهانیان نشان می‎دهند که این حضور در گلستان مثال‌زدنی است.

انتهای پیام/83001/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول