اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از حال و هوای انتخاباتی در خوزستان

گرمای انتخابات در خوزستان داغ‌تر از آفتاب سوزان است

امروز شور و شوق انتخابات در جای جای استان خوزستان داغ‌تر از آفتاب سوزانی بود که در صف‌های طویل چهره هم‌استانی‌هایم را آفتاب سوخته کرد.

گرمای انتخابات در خوزستان داغ‌تر از آفتاب سوزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، امروز مشارکت آگاهانه و پر شور عشایر و روستاییان استان خوزستان در انتخابات جلوه‌های بسیار زیبایی را در خلق حماسه سیاسی در منطقه به نمایش گذاشته است.

جوانان روستایی با آگاهی کامل و با نشاط به شعبه‌های رای در روستاها مراجعه و آرا خود را به صندوق می‌ریزند.

رای اولی‌ها بسیار خرسند از این هستند که برای نخستین باز می‌توانند در تعیین سرنوشت شهر، روستا و حتی کشورشان تاثیرگذار باشند و این نعمت را به مدیون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.

مسن‌ترها، معلولان و جانبازان با همه مشکلات جسمی که پیش‌رو داشته در این دور از انتخابات حساس شرکت کردند و مهر اصالت و تعهد ایرانی‌شان را به ثبت رساندند.

با تمهیدات اندیشیده شده انتخابات حتی در دورترین روستاهای استان برگزار و مردم این روستاها نیز در سرنوشت سیاسی خود شریک شده و دوشاوش دیگر آحاد مردم انقلابی ایران در خلق حماسه سیاسی حضوری فعال دارند.

*حضوری سرنوشت‌ساز

یکی از شهروندان اهوازی با اشاره به حضور خود و همسرش در انتخابات 24 خرداد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: حضور مردم در این انتخابات، سرنوشت‌ساز است چون شرایط نظام و کشور به گونه‌ای بوده که همه دنیا به آن نگاه ویژه‌ای می‌کند.

دیگر شهروند شهرستان خرمشهر اضافه می‌کند: حماسه از شور، اراده و وحدت یک ملت نشات می‌گیرد که همه این‌ها مختصات خلق یک حماسه هستند.

زیبا منصوری بیان کرد: مردم شهرستان خرمشهر بهتر از همه دوره‌های گذشته پای صندوق‌ها رای حاضر شدند و مناظره‌هایی هم که تلویزیون برگزار شد طوری بود که مردم می‌توانند تشخیص بدهند چه کسی را انتخاب کنند.

*مهر بطلانی بر ادعاهای دشمنان

بهرنگ صالحی نیز ادامه می‌دهد: شرکت در انتخابات مهر باطلی بر ادعاهای دشمنان ایران اسلامی و توطئه‌های رنگارنگ آنان در این برهه از زمان است.

این شهروند آبادانی تصریح کرد: برگزاری انتخابات در روستاها نمادی از مردم سالاری دینی است و حضور گسترده در این عرصه نشان دهنده محبوبیت نظام مقدس اسلامی ایران در قلوب ملت است.

دیگر شهروند هندیجانی با بیان اینکه اولین سود حضور مردم در انتخابات به خود آنها برمی‌گردد، گفت: مردم بار دیگر توانستند با حضور حداکثری نظام را در مقابل دشمنان استکباری بیمه کنند و به سمتی می‌روند که در راستای افق متعالی گام برمی‌دارند.

*اتمام کارهای ناتمام دولت

یکی از شهروندان شادگانی نیز بر این موضوع تاکید می‌کند: امیدواریم دولت آینده همه کارهای ناتمام دولت‌های قبلی را به اتمام برساند تا بتوانیم جایگاه واقعی خود در منطقه و دنیا را بهتر از گذشته بسازیم.

داوود خلف‌نژاد گفت: به همین دلیل منفعت اصلی اثرات یک حضور سیاسی به خود مردم می‌رسد و شرایطی فراهم می‌شود تا آنها بهتر زندگی کنند و وضعیت معیشتی و بین‌المللی بهتری داشته باشیم.

احمد بیگدلی نیز بیان کرد: مردم در انتخابات امسال با حضور حداکثری خود کاری کردند که همه چیزهایی که باعث می‌شد یک کشور مقتدرتر و قدرتمندتر از امروز باشیم، تحقق پیدا کند.

*پاسخ به ندای رهبری

این شهروند ایذه‌ای ادامه داد: از زمانی که به سن قانونی رسیده‌ام هیچ دوره‌ای را به یاد نمی‌آورم که شرکت در انتخابات را فراموش کرده باشم.

سارا بهرامی هم رای اولی شهرستان مسجدسلیمان عنوان کرد: شرکت در انتخابات به فرموده رهبر معظم انقلاب یک وظیفه شرعی و ملی است و همه باید به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و در این عرصه حاضر شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تبلور حماسه سیاسی به حضور پررنگ مردم در انتخابات برمی‌گردد، زیرا با این حضور است که مشروعیت مردمی در صحنه سیاسی کشور اثبات می‌شود.

و اما هر روز ملت ایران 24 خرداد است و هر دقیقه این کشور آزمونی برای ایستادگی؛ امیدواریم تمام خواسته‌ها و مطالبات مردم و مسئولان با برگزاری انتخاباتی حماسی و باشکوه در چهارمین دوره انتخابات شوراها و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برآورده و جبران شود تا شاید از این طریق بتوان تقدیری هر چند کوچک از این مردم ولایتمدار کرد.

گزارش از مریم خبازی

انتهای پیام/72001/ر40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول