اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر در گفت‌وگو با فارس:

تعرفه‌ اضافی در شعب اخذ رای ماهشهر توزیع شد

فرماندار ماهشهر گفت: به دلیل استقبال فراوان مردم از انتخابات، کمبود تعرفه‌های رای در شعب انتخاباتی جبران شده است.

تعرفه‌ اضافی در شعب اخذ رای ماهشهر توزیع شد

منوچهر حیاتی لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر از شوق بی‌نظیر مردم این شهرستان در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: امسال نیز در انتخابات پرشور حاضر شدیم تا پیروی از راه امام راحل و مقام معظم رهبری بار دیگر آویزه گوش جهانیان شود.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی توسط مردم در 24 خرداد و حماسه اقتصادی توسط رییس جمهور منتخب محقق شده است، خاطرنشان کرد: با برگزاری باشکوه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مقتدرانه به مسیر رشد و توسعه خود ادامه می‌دهیم.

فرماندار ماهشهر همچنین عنوان کرد: حضور حداکثری در انتخابات نقش بسیار مهمی در سربلندی و عزت ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و به طور قطع در روز 24 خرداد مردم با بصیرت و ولایت‌مدار ایران اسلامی حماسی بزرگ خلق خواهند کرد.

وی ادامه داد: اتحاد و انسجام در انتخابات برای حضور در پای صندوق‌های رای بسیار ارزشمند است که خوشبختانه با وجود اقشار مختلف مردم امروز در شهرستان ماهشهر چون سایر شهرهای کشور محقق شد.

حیاتی اضافه کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی این شهرستان نیز همواره در عرصه‌های مختلف خصوصا انتخابات حضور همه جانبه و گسترده داشته‌ و در این انتخابات هم مشارکت حداکثری را ثبت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه به دلیل استقبال فراوان مردم از انتخابات، کمبود تعرفه‌های رای در شعب انتخاباتی جبران شده است، گفت: امروز در ماهشهر انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در کمال امنیت و سلامت انتخاباتی در حال برگزاری بوده و تاکنون هیچ مورد تخلفی گزارش نشده است.

انتهای پیام/72001/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول